14-11-2009

#736

Ik heb meerdere malen gezien hoe mijn vader mijn moeder in elkaar sloeg toen ik klein was. Ik heb toen ik klein was mijn broer met een open pols (waar nog stukken glas in zaten) een ambulance ingebracht zien worden, dat gebeurde tijdens een ruzie met mijn vader. Mijn zusje heeft me een paar keer tijdens woede aanvallen geprobeerd te doden.(gelukkig ben ik wel sterker dan haar) Ik heb mijn broer zien vechten met mijn stiefvader. Ik heb mijn zusje mijn moeder zien slaan met een stok. Ik heb mijn  moeder mijn zusje zien slaan met *iets* van metaal. Ik heb mijn zusje geslagen omdat ik gek werd van haar hysterische verwende gedrag. Ik ben de enige die weet dat mijn vader vreemd gaat op zijn nieuwe vriendin. Ik heb een keer zelfmoord geprobeerd te plegen. Ik heb anorexia gehad. Ik zit nu te huilen omdat ik dit nooit eerder allemaal achter elkaar zo heb opgeschreven. Ik ben bang dat jullie weten wie ik ben. Ik kan niet goed met mijn gevoelens omgaan. Ik houd van een meisje maar heb met een ander, waar ik ook van hou'.
Mijn moeder lijkt altijd in paniek te zijn. Toch ben ik vaak wel vrolijk, ookal ben ik vaak in mijzelf gekeerd.Wat niet zo gek is denk ik als ik dit terug lees? mijn moeder en mijn broer kunnen het niet hebben dat ik in mijzelf gekeerd ben, ze vinden dat ik apatisch ben.Mijn moeder heeft weleens geschreeuwd dat ze mij zat is en dat ik toch niks om haar geef.Ik ben altijd over alles aan het piekeren en twijfelen. Ik vind dat ik nu zielig over kom, terwijl dat niet mijn bedoeling is, ik wil dit gewoon even kwijt. Ik  houd nog wel van mijn familie hoor
Deze site is toch om mijn hart te luchten?

9 opmerkingen:

  1. Ik weet wie je bent. En nu weet jij dat je altijd welkom bent. Om te praten, of wat dan ook, chillen, keertje op de thee, ff hangen in de stad of in een kroeg. "Het Komt allemaal goed schatje." :) Je hoeft je er trouwens echt niet voor te schamen dat je de enige bent die in een gezin is opgegroeid waar mishandeling voorkomt, er zijn ook anderen die soortgelijke dingen meemaken en je bent heus niet alleen, er zijn plenty mensen die er met je over kunnen praten en die je kunnen begrijpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje lieverd, ik wist niet dat je zo veel hebt meegemaakt..
    Ik hou van je (maar dat wist je al)
    En als je een luisterend oor nodig hebt, dan weet je me te vinden.
    Hele dikke knuffel + kus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel eerlijk dit, lijkt me bijzonder moeilijk. Maar, sterkte en je bent het sowieso waard
    (echt)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. als je wist wie ik was zou je dat niet vinden denk ik

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Er vanuitgaande dat ik het wel weet, weet ik dat je zeer zeker de moeite waard bent! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Iedereen is de moeite waard. Of je moet gewoon diep diep slecht zijn. En dat ben je zowiezo niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik ben daar nog niet over uit. ik heb wel dingen gedaan waar ik niet trots op ben, of op z'n minst voor moet schamen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nou en?
    die heeft iedereen
    ik ook hoor
    behoorlijk veel ook
    niet abnormaal
    en nog steeds ben je de moeite waard.

    BeantwoordenVerwijderen