30-11-2009

#896

Jongens met krullen vind ik zo leuk ! -hartje-

14 opmerkingen:

  1. Vind ik ook!
    Vooral donkere krullen, oef <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. eens.
    dat is het enige wat ik te zeggen heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoera dat ik een jongen met donkere krullen ben!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. meneer kruger is ook leuk :3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. meneer Krüger heeft helemaal geen krullen D:
    maar wel een "wolverine" baard :Q

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik zou wolverine doen.
    nouja Hugh Jackman dan.
    Wolverine uit de strips is te behaard xD

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik heb niet alleen krullen op mijn hoofd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat heb je nog meer op je hoofd dan?
    gras?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik hou van mijn krullieeeeeee

    BeantwoordenVerwijderen
  10. haha ik denk dat hij/zij het over schaamhaar had?

    BeantwoordenVerwijderen