30-11-2009

#904

Ik HAAT mezelf. Ik ga morgen zelfmoord plegen.

11 opmerkingen:

  1. nee
    je bent mooi
    je bent leuk
    jij bent jij
    uniek
    en ik hou van je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. have fun, hoe eigenlijk? onder een tein? ikwilallesweten xx.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. doe maar niet
    echtniet
    al doe je het alleen om te bewijzen
    dat je het wel zelf kan oplossen, alles

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jajaj
    je gaat geen zelfmoord plegen and we alll know it

    dus vertel gewoon je problemen dan kunnen we die oplossen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja dit had ik dus verwacht. 'oh je bent zo mooi' maar daar gaat het juist om! ik word facking elke dag nagekeken, nagewezen en uitgelachen, maar ik kan er toch niks aan doen dat mijn gezicht onder de brandwonden zit? ik wil zo niet verder leven.
    en laatste anoniem, wat ben jij een eikel zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik begrijp dat dat heel zwaar is, maar je hebt toch je familie en vrienden? Er is nog genoeg om voor te leven en je bent nog jong, wie weet mis je wel een heleboel mooie ervaringen als je zoiets doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dus iemand met brandwonden is per definitie niet mooi? no way!
    ik weet niet hoe je eruit ziet, hoe je bent, wat je elke dag doet
    maar ik weet wel dat ieder mens genoeg waard is om te leven, als het aan mij ligt
    en ik snap heel goed dat het zwaar voor je is, tuurlijk en dat lijkt me ook heel moeilijk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Niet voor de trein hoor.
    Ik word ziek van al die mensen die voor de trein springen waardoor de hele NS weer dood is en ik anderhalf uur moet omreizen.
    Egoïstisch?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oke persoon die dit opbiechtte? zeg alsje alsjeblieft dat je nog leeft, want gister of eergister heeft er iemand zelfmoord gepleegd en ik zit er enorm mee, ik vind het verschrikkelijk.

    BeantwoordenVerwijderen