26-11-2009

#850

Ik wil niet racistisch zijn :(
Maar ik heb eigenlijk echt een stront hekel aan bijna alle turken en marokkanen. Met hun rare versie van "nederlands" en achterlijke petjes en rare tasjes en die eeuwige trainingsbroeken. En lekker schijnheilig de moslim uithangen thuis, maar ondertussen allemaal players en sletjes zijn. En ze zijn allemaal aggressief! Ik weet dat het allemaal vooroordelen enzo zijn, maar van alle turken en marokkanen die ik ooit heb ontmoet of heb gezien, waren er maar 3 normaal.

5 opmerkingen:

  1. oeh.
    ik snap wel een beetje wat je bedoeld.

    gister zat ik op het busstation op mijn bus te wachten.
    liepen er van die jongens langs, stopten en riepen:
    HEE! LATEN WE LIJN 50 NEMEN! NAAR CHINA.

    en toen lachten ze me uit. .__.
    (yesh, im half asian)

    maar gelukkig zijn ze niet allemaal zo.
    over het algemeen heb ik geen problemen met ze,
    als ze me maar "normaal" (ja wat is normaal?) en/of aardig doen.
    en me met rust laten met hun opmerkingen, die mij toch niets doen.

    en dan heb je ook van die mensen die je meteen verrot schelden als je sorry zegt omdat je tegen hen aanbotste ;__;

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt gelijk. Sommige mag ik wel, maar de meerderheid toch niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. yep
    Wilders ziet het probleem maar weet geen goede oplossing
    De rest ontkent het probleem omdat ze het niet willen zien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Noem eens een politicus die er wel wat van bakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ben het hier zo mee eens. maar verder ben ik eigenlijk heel erg links :S

    BeantwoordenVerwijderen