26-11-2009

#849

Ik heb een hekel aan lisa en al die andere sletjes die deze blog verpesten.

27 opmerkingen:

  1. Ik vind niet dat ze deze blog verpesten.
    In ieder geval lisa niet.
    Ik weet niet welke andere sletjes je nog meer bedoeld?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de laatste keer dat ik kritisch naar mezelf keek was ik nog geen 'sletje'
    maar jij kan natuurlijk dingen weten die ik niet weet, hm?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha probeer maar weer grappig te zijn he.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahahah
    lisa is wel de laatste die je een sletje kan noemen.
    ik vraag me ook erg af wat ze jou ooit heeft misdaan? en wie die andere sletjes zijn? iedereen die op deze site zit?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. iedereen die zo facking irritant de heletijd van die 'grappige' reacties achterlaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wou net zeggen, Lisa een sletje? Ik ken d'r amper maar volgens mij is ze alles behalve dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En het is wel fijn dat d'r naam zo vaak voorbij komt als ik door reacties blader, maakt 't op een of andere manier wel gezelliger.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ja daar gaan we weer hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik ben ook maar een mens
    en ik biecht net zo goed dingen op waar quasi grappig op wordt gereageerd
    en inderdaad, dat doe ik soms zelfs ook
    als ik je heb gekwetst: sorry
    verder doe ik wat ik wil, spijtmezeer
    en nee, ik laat me gewoon geen sletje noemen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik vind lisa echt leuk, en haar reacties en blog al helemaal.
    ik ben het wel met je eens dat andere mensen deze blog verpesten, maar lisa echt niet.
    en ik ken lisa niet in het echt, dus misschien is ze in het echt wel verschrikkelijk, maar hier vind ik haar eerder geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik vind dat je door deze biecht zelf een van de nare personen wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ja hoor wéér grappig proberen te doen.
    jezus ik word er ziek van

    BeantwoordenVerwijderen
  13. och begin gewoon je eigen dagboek, wat niemand kan lezen? als je geen commentaar aan kan moet je niet aan het internet beginnen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. niet grappig proberen te doen
    gewoon reageren zoals je denkt te moeten reageren

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bwah wat een gezeur.
    Lisa is fijn, klaar

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik denk dat Lisa-hater Lisa niet eens kent :V.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik wil met lisa trouwen
    nou stfu

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind dat je gelijk hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ja lisa is een Held
    met de hoofdletter H van "hou je muil met je kinderachtige ikbiechtops"

    BeantwoordenVerwijderen
  20. en dat 'hou je muil met je kinderachtige ikbiechtops' was dan tegen lisa, neem ik aan?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lisa is fijn.
    En jij bent stom.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen