24-11-2009

#822

Ik eet pannenkoeken met chocopasta en banaan <3

37 opmerkingen:

  1. ik eet boterhammen met sambal en pindakaas (Y)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik eet boterhammen met pindakaas en banaan <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik eet boterhammen met kaas en sambal <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik eet boterhammen met pindakaas en hagelslag <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik eet boterhammen met komkommer en maïs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik eet boterhammen met pindakaas en jam <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik eet boterhammen met chocopasta en hagelslag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik eet boterhammen met gefrituurde baby's en gestampte muisjes <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik frituur boterhammen en gestampte muisjes in babyolie<3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik boterham gefrituurde muisjes met baby's <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik eet gefrituurd internet met een snufje zout<3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik eet MySpace-sletjes met eetstokjes <3

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik eet boterhammen met termiet en napalm.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik eet pita met shoarma en knoflooksaus <3

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik eet faffie met de jeugd van tegenwoordig <3

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik eet MySpace-sletjes gedipt in soa's <3

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik eet augurken met kwark en hazelnoten<3

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik eet morgen noodles, pocky's, gelukskoekjes en nog veel meer met Marieke en Angela en Fej (voornamelijk met Fej met Angela xD)<3

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik eet alles met stokjes<3. zelfs pieter

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik eet alles met stokjes<3. zelfs fej op sterk water

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ik aids boterhammen met pindakaas en nacho's

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik aids MySpace-sletjes met kopkaas en macho's

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ik space myaids sletjes. met kopkaas en macho's. <3

    BeantwoordenVerwijderen