23-11-2009

#820

Ik ben 18 en kan nog steeds niet analoog klok kijken.

11 opmerkingen:

  1. is ook moeilijk hoor
    haha, ik heb er ook wel moeite mee soms

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HAHA.
    Sorry.
    Maar, hoezo? Ik snap niet helemaal wat er moeilijk aan is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mja, als jij niet snapt wat een wijzer doet, check de tijd eens op een klok of horloge van het tweetallig getallenstelsel, lukt je ook niet als je het principe van het binaire getallenstelsel niet begrijpt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nou het is mij gewoon nooit geleerd op de basisschool ik probeer het wel vaak hoor, maar dan doe ik er heel lang over voor ik zie hoe laat het is. en dat durf ik dus nooit te doen als mensen erbij zijn want ik schaam me er wel een beetje voor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. achjoh
    iedereen heeft wel iets wat hij of zij niet kan
    en als je bent zoals ik: heel veel dingen
    ik zeg altijd links als ik rechts bedoel
    ik duw tegen een deur als er trekken staat
    en andersom
    ik duik in het zwembad waar toch echt 'verboden te duiken' bij staat en knal met mijn hoofd op de bodem
    niet schamen
    schamen is slecht voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ahjoh,
    ik weet niet eens wat analoog klokkijken is.

    nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is een klok met cijfers en wijzers:P

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh ik dacht juist op zo'n wekkerradio ofzo. dat kan ik dus bevoorbeeld weer niet. xd

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als je geen analoog kunt klokkijken probeer dan eens een Nooka horloge :]

    BeantwoordenVerwijderen