29-11-2009

#881

Ik ben een jongen en ik ben homo. Bij mij in de klas zit een jongen en hij is zo leuk, knap, grappig en schattig en nog zo veel meer. We zijn helemaal geen vrienden maar ik ben echt obsessed door hem. Ik ga zelfs zo ver dat ik nep emailadressen aanmaak en hem dan anonieme liefdes brieven stuur en vraag of hij ook op jongens valt, want dat weet ik namelijk niet van hem. Volgens mij is hij wel homo trouwens en misschien vindt hij me ook wel leuk; altijd als ik een grap maak of iets grappigs zeg lacht hij, en hij kijkt zo leuk naar me en hij lacht sowieso altijd zo schattig maar wat moet ik nou doen?

28 opmerkingen:

  1. Als je toch al een vermoeden hebt dat hij jou ook leuk vindt, kun je hem misschien een keer mee uit vragen ofzo? Ik snap wel dat dat lastig is, maar wel effectief denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. maar niemand weet dat ik homo ben.. en het lijkt me echt vreselijk eng om hem uit te vragen ofzo..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lijkt me wel het makkelijkst

    BeantwoordenVerwijderen
  4. maar is wel het moeilijkst

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weten je ouders het ook niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nee, niemand weet het.
    het lijkt me echt zo super eng om uit de kast te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vraag me af waarom niemand van die ikbiechtop-diehards hierop reageerd?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Misschien reageren ze anoniem?

    Maar ik denk toch echt dat je het aan iemand moet vertellen, volgens mij valt er dan echt een last van je af. Misschien aan je ouders, of aan een goede vriend/vriendin? In ieder geval iemand die je echt vertrouwd.

    Mag ik trouwens vragen hoe oud je bent? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heb het daarnet aan mn beste vriendin verteld, het was wel moeilijk hoor, maar het is echt alsof er een last van je schouders afvalt. ik ben trouwens 15, en die jongen die ik leuk vind ook. oh en dat van die diehards ofzo was ik niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. maar ik ben trots op je dat je het tegen iemand (die je wél kent) hebt verteld.
    Heb je die jongen op msn? misschien is dat een manier om wat meer contact te krijgen voordat je echt wat met hem gaat doen:']

    BeantwoordenVerwijderen
  11. nee k heb hem niet op msn. weet zn msn wel maar het is zo raar om hem toe te voegen als je niet echt vrienden met hem bent, als je begrijpt wat ik bedoel?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het ook echt goed dat je het tegen iemand hebt verteld!! hoe reageerde ze?
    als je het zo aan steeds meer mensen vertelt, is het straks ook makkelijker om "iets" te doen met die jongen lijkt mij. Lijkt me heel lastig allemaal eigenlijk, maar ik denk dat een goed moment er wel komt en dat je het dan vanzelf voelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ze zei dat ze het zegmaar al wel had aan zien komen, en dat het ik niks uitmaakte. dat ik gewoon ben wie ik ben en dat ik me er niet voor moet gaan schamen. ja ik denk ook wel dat het dan makkelijke is iets met die jongen te gaan doen maar het is gewoon zó moeilijk om het te vertellen. vooral mijn ouders word moeilijk, word waarschijnlijk een groot huilfestijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het ook echt heel goed van je dat je het een vriendin hebt verteld!
    Misschien kun je vragen of zij erbij wil zijn als je het je ouders vertelt, als steun? Of wil je dat liever alleen doen? Dat zou ik ook wel snappen, maar het lijkt mij persoonlijk wel fijn om iemand erbij te hebben.
    En over die jongen, msn is inderdaad wel een goede volgende stap denk ik. Of misschien toevoegen/krabbelen op Hyves ofzo?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. toevoegen op hyves heb ik al geprobeerd, hij accepteerd niet. maarja msn, dat vind ik toch wel een beetje raar zegmaar

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik zou inderdaad eerder hyves proberen dan msn.. Doet hij wel veel met zn hyves dan?
    Heeft hij eigenlijk wel eens gereageerd op je anonieme emails? Het lijkt me eigenlijk best bedreigend overkomen als je anonieme emails krijgt met de vraag of je homo bent :p
    maar ik vind het sowieso heel goed dat je het hebt verteld aan die vriendin!! misschien kan zij jou beter helpen met die jongen dan wij, want zij kent jou in het echt, en misschien hem ook wel?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hee, nee hij doet volgens mij niet echt veel met zn hyves volgens mij. hij heeft een keer gereageerd, da twas op de eerste, maar het enige wat hij zei was: wie ben jij?
    ja oke je hebt gelijk dat het misschien wel dreigend overkomt ofzo maar hij is gewoon zó leuk! en die vriendin kent die jongen niet :(

    BeantwoordenVerwijderen
  18. misschien moet je eerst meer vrienden worden met hem? naast hem gaan zitten in de klas. of als hij naar huis fietst, een stuk met hem mee fietsen met als smoes dat je dezelfde kant op moet, als hij alleen fietst ofzo.
    want jullie zijn nu nog geen vrienden toch? en misschien wordt het dan op een gegeven moment makkelijker om het te zeggen, als je het zekerder weet. of weet je al zeker genoeg dat hij op jongens valt?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hee, ik weet niet echt of hij op jongens valt, maar het lijkt wel zo. ik bedoel, hij is heel erg bezig met mode enzo en hij ontwerpt dingen zelf. heel veel meiden als vrienden enzo. van dat fietsen kan opzich wel, moet toch precies dezelfde kant op. en ik zal wel een keer naast hem gaan zitten haha als hij alleen zit :)
    bedankt trouwens he iedereen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik hoop wel dat het goed komt (: en je moet ons wel op de hoogte houden he!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik hoop ook echt dat het wat wordt! :D
    En inderdaad, hou ons op de hoogte haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. okee, zal ik doen maar ik weet echt niet of het iets wordt hoor haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. iemand nog een tip ofzo? hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Doe wat je wil en blijf jezelf!
    JE KAN HET
    ik ben ook niet van de koude kant (hetero's) HAHA en het is leuk

    SUCCES <3

    enn meestal zijn ze gewoon stiekem gay als je het denkt

    x een jongen

    BeantwoordenVerwijderen