30-11-2009

#914

Ik ben ontgroend door mijn beste vriendin op mn vijftiende.

35 opmerkingen:

  1. Hee maaarrr, ik was dronken bij mn eerste zoen hahaha. Maakt dat wat goed?
    Misschien moet dit maar anoniem
    Maar ik denk dat iedereen het toch al weet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik door een schaap (echt)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik door mijn vader
    door mijn goudvis
    door mijn leraar
    door mijn oppas
    door mijn broer
    door mijn zus
    door jouw moeder
    door die enge oma op de hoek van de straat
    door die ene rare jongen uit twilight
    door mijn grote teen
    door een pinguïn in een burka
    door Jan-Peter Balkenende
    door Pieter Post.

    Haha jongens wat een grappen en grollen toch weer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij lijkt op een schaap :(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. welke rare jongen uit twilight? ~wbw~
    ik vond ze allemaal wel een beetje raar =/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. taylor lautner lijkt op een schaap :]

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha weetik niet:p ik heb die film nooit gezien. Maar ik vind het verhaal raar klinken. Maar ik bedoel die jongen waar je overal fotos van ziet als je ook maar iets van twilight ziet; die jongen waar bij alle kleine meisjes gaan gillen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vond eerst dat hij op een mexicaan leek

    BeantwoordenVerwijderen
  9. kut voor je [:
    ik niet :)
    ik door iemand met cup E
    ik neem aan dat je nu weet dat ik joeri ben?
    totmorgen pik ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. eigenlijk had ik het over taylor lautner xD

    en mexicaanse schapen zijn gaaf,
    ze zijn immers mexicaans ;a

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wie joeri is ?
    dat is die italiaan die bevriend is met de jongen die deze biecht opbiechtte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik op mijn 11e door mijn beste vriendin. (:
    het was de beste zoen ooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heeft een jongen deze site opgericht?
    mijn hele wereldbeeld valt uit elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. joepie wat zijn we weer grappig.









































    NOT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. huh ?
    ik bedoelde
    die jongen van
    " Ik ben ontgroend door mijn beste vriendin op mn vijftiende. "

    en joeri zijn vrienden.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. oooh haha. dan heb ik het helemaal verkeerd begrepen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. 26 reacties binnen een uur of zo.
    toppie -thumbs up-

    BeantwoordenVerwijderen
  18. nee hallo. zo was het niet bedoeld omg :(
    ben ik nou zo onduidelijk? ;__;

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nee hoor ik snapte je wel.
    Ik dacht ik zeg het gewoon even.
    Weetjewel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. oh, oke xD
    dan vind ik het goed

    *gaat huiswerk maken*

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dankjewel voor het rechtzetten van mijn wereldbeeld (Y)
    en succes met je huiswerk

    BeantwoordenVerwijderen