29-11-2009

#878

Ik ben 18 en ik heb pas 1 keer gezoend.

6 opmerkingen:

  1. maakt toch niet uit? als je er maar goed bij voelt wanneer je iemand gaat zoenen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben 1 jaar jonger en nog nooit dus je bent niet de enige

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hetzelfde als die hier boven. 17 en nul keer, welgeteld.
    Is er nog hoop?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop dat er nog hoop is haha.
    Maar mijn beste vriendin heeft al met meer dan 30 jongens gezoend en dan voel ik me echt zo'n sukkel met m'n 1 keer gezoend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als de aarde 17 keer om de zon heeft gedraaid sinds je geboorte en in die tijd heb je geen meisjes lippen aangeraakt dan sterven je lippen van binnen uit en kan je nooit meer zoenen.

    Hoe weet je of je lippen zijn gestorven ?
    als je niet meer met je linkerhand je linker eleboog aan kan raken dan weet je het zeker

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is elleboog met 2 L'en

    BeantwoordenVerwijderen