12-11-2009

#719

Maaike, Federico, Kelsey, Gabriëla, Lisa, Marieke, Pieter, Lieke, Lisanne, Cedie, Emma, Patricia, Sarah, Anne, Joyce, Marloes, Lisanne, en alle andere idioten van dat kliekje zijn trieste afzichtelijke scenehoeren dramaqueens die zichzelf voor de kop mogen slaan

echt

andacht tekort of zo jullie doen alsof jullie vrienden zijn maar jullie geile op niks anders dan elkaar onderuit halen voor om je zelf beter te voele

lekker aandacht

YAMMIE

oh enne ga lekkah afvallen en doen of je anorexia hebt

kneus kneus kneus
bah

wahahahaha emo mongole

maar maaike zou ik wel neuken
nou ja
met een zak over der hoofd dan

lekka spuite

A is voor appie
A is voor anneke
N is voor nadia
D is voor dikke hoer
A is voor anne
C is voor cedie
H is voor hoer
T is voor trollengezicht

DIKKE PENIS OLE OLE

83 opmerkingen:

  1. Als je zo veel te zeggen hebt, zet je naam er dan ook onder, dan ben je pas écht stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben wel stoer, maar jij bent een..


    3=O <===8


    rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr


    bah
    bah vieze dramamongolen
    word volwassen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij ben jij degene die volwassen moet worden.
    Als jij deze 'onzin' niet wilt lezen, wat doe je hier dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat appie zegt.
    beetje zielig anoniem zitten doen over goede mensen. op een site waar jij niet eens wil zijn.
    word zelf maar eens volwassen met je flauwe grapjes. Doe ook maar eens normaal over maaike.
    Ik zal jou eens neuken met een een papieren zak!(gevuld met gebroken glas natuurlijk)
    bah triest mens ben jij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mn ego strelen door te kijken hoe kanker dom tienertjes kunnen zijn met hun "problemen" en me beter voelen dan jullie omdat ik nooit zon stomme drama kneus ben geweest.

    boehoe wat heb ik het moeilijk hij vindt me nie leuk en ik durf niet te eten en omg ik heb niet genoeg geld voor tokio hotel en mn makeup

    ga eens naar afrika, ben je blij als je water en brood hebt (waarvoor je elke dag 10 km heen en weer moet lopen)

    bah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He, jongens, wat een drama.
    Maar ik word niet 'geneukt met een zak over mijn hoofd', dus dat feestje gaat niet door

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahahaha, wat een lef wordt hier getoond. Beetje zielig lopen lullen over wat wij wel niet fout doen etcetc, en vervolgens zelf óók net zo hard meedoen en anoniem blijven. Beter zeg je gewoon wie je bent, en zeg je het gewoon tegen ons in person. Want, je móet een bekende van ons zijn, aangezien ik nog nooit met de naam Gabriëla heb gereageerd, alleen onder Ela. Dus een onbekende zou niet weten hoe ik echt heette. Dus maak jezelf bekend, dan ben je pas echt stoer.

    Laffe debiel.

    Groetjes, ELA!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je tijd nuttiger gaan besteden, misschien een tip voor jou?
    Dus jij komt hier alleen maar om berichten van mensen te lezen zodat jij je beter gaat voelen?
    Beetje pathetic,
    Zegt meer over jou dan over ons ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En laat Maaike met rust ja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik geef je zelfs een tip.. ik ben een van jullie. en ik ben deze poppenkast meer dan zat.. ik moet nieuwe vrienden zoeken.

    ik kwam tot de conclusie dat mn hele vriendengroep eigenlijk een groep neppe hoeren is.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo, jij bent een van ons?
    Lekkere 'vriend' ben je dan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Btw, dan vind ik het al helmeaal zwak dat je niet zegt wie je bent.
    Vrienden kunnen alles tegen elkaar zeggen, ook negatieve dingen ;)
    En wat doe je dan in godsnaam met je vriendengroep als je ze toch allemaal niet mag?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. jezus lekekr overdreven doe je wie is nou de drama queen beter zeg je wie je bent ofzo.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. als je nou eens de ballen had om dat gewoon te zeggen in plaats van anoniem op internet te plaatsten.
    en als je denkt wie ik denk dat je bent heb je nooit een vriendengroep gehad
    Groetjes Rein

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ja vooral lisanne en anne en sarah zeker?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. beter met je kk hoofd gaa je nu zeggen wie je bent? :D

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik denk dat deze persoon zich verveelde en graag aandacht wou, want hij heeft natuurlijk geen vriendjes om mee te spelen.
    het is trouwens ook niet "een van ons"
    want de namen zijn gewoon gekopieerd van #707

    BeantwoordenVerwijderen
  18. nee maar mijn naam ( anneke) staat er later ook tussen en ik sta niet in #707

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ooh stiekem sta ik er wel in xD.
    in een van die reacties ofzo

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb een vermoeden wie het is. En als dat zo is, mag deze persoon zich inderdaad niet één van ons noemen hahahahaha

    Vette lebber aan iedereen die zich vandaag wel een beetje speciaal voelt,

    Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Voordat wij trouwens mensen gaan beschuldigen.. kan jij misschien wat dingetjes vertellen over ons als je ons zo goed kent? Want wie weet zit er nu één of andere randdebiel ons tegen elkaar op te stoken, terwijl hij/zij ons gewoon niet kent. Vertel eens wat leuke dingetjes over ons 'Anoniempje'?

    BeantwoordenVerwijderen
  22. duidelijk meiboom

    mischien kon ik hem maar beter niet zeggen dat deze site bestond .. of dat jullie zijn vrienden waren.

    sorry
    sorry

    groeten jerry

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind het wel leuk dat deze jonge vrouw/man/onzijdig ook mijn naam noemt <3!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Meiboom kan geeneens een computer aanzetten.
    Jammer Jerry, dit had zo'n goede grap kunnen worden..

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wie zijn jerry en meiboom dan weer?

    BeantwoordenVerwijderen
  26. hahahaha. ik denk dat jullie wel weten wie ik ben.

    ik zou gewoon even kijken - wie gedraagt zich de laatste 3 weken anders? zegt minder, praat met andere mensen? tis volgens mij vrij duidelijk dat ik jullie steeds minder begin te mogen.

    misschien heb ik al gereageerd met m'n echte naam in dit topic. wie weet.. als je je "vrienden" echt zo goed kende als dat je zegt zou je wel weten wie dit zegt.

    oh wacht, het interreseert je niet echt. je bent alleen maar op zoek naar meer aandacht en populariteit.

    kanker. word je niet gewoon geil als je je denkt aan hoeveel drama je wel kan aanstichten, en hoeveel lekkere, smeuige aandacht je ermee krijgt? ik bedoel, krijg je niet gewoon een stijve lul of romige kut ervan?

    mmhhh.. aandacht.

    ik denk dat ik klaarkom.

    bah.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. nou gefeliciteerd. het is je wel gelukt om aandacht te trekken hoor (Y)speciale jongen

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Nog steeds zegt ie niets persoonlijks. Waar ik om had gevraagd. Volgens mij kent deze almachtige man ons niet eens :'D

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik kwam bijna.. Jammer dat je bah zei ):

    BeantwoordenVerwijderen
  30. hij houd ons al 2 uur lang bezig XD

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik vind het geniaal. Maar ook vind ik het merkwaardig dat 'het' nog steeds geen persoonlijke informatie heeft vrijgegegeven, zodat ik nog steeds het vermoeden heb dat deze persoon geen bekende van ons is, en ons allemaal keihard naait hahaha

    dat zou op zich best leuk zijn.

    Latah!

    Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Niet letterlijk naaien natuurlijk, dat zou onchristelijk zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. stijlvol en toch doeltreffend. hoe sommige mensen met woorden kunnen toveren.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. waarom denk je dat ik niks persoonlijks zeg? stel ik ken een geheim van appie. hoe moet ik weten aan wie ze het verder gezegd heeft? misschien wel alleen aan mij en dan val ik door de mand.

    sorry, zo dom ben ik niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Aahw had ik bijna deze lol gemist xD

    en trouwens, als je inderdaad een van ons bent,
    en opzoek naar nieuwe vrienden omdat wij zo vreselijk zijn,
    waarom grijp je deze heerlijke kans niet aan om voor eens en altijd van onze leventjes verlost te zijn en te zeggen wie je bent.
    ik heb zo'n vermoeden dat niemand hier dan meer wat met je te maken wil hebben.

    GOUDEN KANS PAK HEM NU VOOR HET TE LAAT IS!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Het hoeft niet perse een geheim te zijn. Gewoon, wat dingetjes die iedereen zou weten als je met ons om zou gaan.

    Simple as that.

    En wie kan er met woorden toveren Niek?:p

    BeantwoordenVerwijderen
  37. ach iets met sarcasme
    dit is best amusant, trouwens

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Klopt, vermaak me hier hahaha

    Ik ben Ela trouwens, dag Niekje xD

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wie is deze heimelijke het? Ik ben nieuwschierig :$! anoniem persoon, zeg wie je bent en je krijgt een nieuwe vriendengroep van me. Als je het binnen nu en een uur zegt krijg je er een die ons ook nog is allemaal haat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. he verdorie
    waarom gaan anonieme internethelden opeens vroeg naar bed?

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Reageer binnen een half uur en ik stuur je nieuwe vriendengroep gratis en verzegeld naar je toe!

    (accesoires en batterijen niet bijgesloten, lees voor gebruik de bijsluiter)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. nog een tip, als je er dan nog niet achter bent ben je echt debiel:

    vengance burns!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. ...
    (in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst)

    BeantwoordenVerwijderen
  44. ...
    het is "vengeance"

    en vertel eens meer:
    wat hebben wij jou aangedaan behalve je tere en onschuldige kinderzieltje bevuild met onze zieke humor en wereldbeeld?

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Dit is de enige biecht met veel reacties!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Volgens mij hebben we het weggejaagd?

    En laten we ons inderdaad even speciaal voelen dat dit wel de biecht is met de meeste reacties, en hij gaat over ons!
    Hmmm, mijn aandachtsgeilheid is weer eens gevoed voor vandaag jongens, tijd om te gaan slapen!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wraak? Op wat in godsnaam?

    En oh, mensen.. Let op! Als nog steeds niemand het weet na deze uitmuntend verhullende hint, dan ben je debiel. Dus één grote debiele bende hier dus. Feest!

    Over feest gesproken: Laten we een debielenfeest organiseren, met een debielenband, een debielenpinãta én natuurlijk debielendansjes.

    Ik denk dat we er weinig moeite mee zullen hebben x'D

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik kan de spanning niet meer aan mensen, ik wil het weten! Ah toe nou, vertel het mij. Alleen mij. Alsjeblieeeeeeeeeft? *winkwink*

    TOE NOUUUUUUUUUU?!!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. aaah gvd zeg wie je bnt pfffhoeee

    BeantwoordenVerwijderen
  50. doe even zo cool zoals je denkt dat je bent, zeg wie je bent en face the consequences of your actions.

    dan pas ben je stoer.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wow, jammer dat ik er vannacht niet was, had ik kunnen meerellen. Maar alsnog is dit beter dan een ochtendkrantje openslaan. Mensen, ik ga koffie zetten en ik zie jullie vanavond/morgenavond partyhardy in de stad/Harfsen.

    Liefs,

    Pita!<3

    PS: Beste relnicht, iedereen in onze vriendengroep houdt heel veel van elkaar, puur platonische orgies, jewaitz!

    PPS: Rein, je bent een held dat je hier ook zit. :P

    BeantwoordenVerwijderen
  52. hahahahahaha wat ben jij een aarogangte hoer zeg! of gewoon een mongool

    BeantwoordenVerwijderen
  53. wat een feest. ik hou d wel van jullie allemaal hoor.
    Zelfs van die speciale jongen die deze berichten post.
    ik bedoel, hij heeft gewoon wat aandacht nodigkan hij toch ook niks aan doen?

    Dit is trouwens niet de enige biecht met veel reacties. is men de prins hier vergetenxD?
    dat deze biecht de meeste reacties heeft klopt wel trouwens

    BeantwoordenVerwijderen
  54. "puur platonische orgies"

    Dit soort kinderachtig mongolengedrag is precies waarom ik jullie zo zat ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Want op internet gaan zitten zeiken over hoe kut en vreselijk je vrienden wel niet zijn en ze allemaal stuk voor stuk bij naam noemen en een (vrij zielige) poging doen ze te vernederen hier, en vervolgens het lef niet hebben om je naam erbij te zetten is gelukkig wel erg volwassen normaal gedrag.

    I'm just saying.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ik voelde me niet vernederd ): Probleem me is de vernederen heimelijke prins/prinses?

    BeantwoordenVerwijderen
  57. en waar is de beheerder van deze site in dit verhaal?
    als ik iets niet relevant vind, is dit het wel
    en verder denk ik dat iemand hier gewoon een goeie grap probeert uit te halen
    conclusie:
    eigenlijk het reageren niet waard (daarom doe ik het toch)

    BeantwoordenVerwijderen
  58. lekker trollen op internet niet betalen
    maar als je ons zo goed zou kennen
    post dan eens wat veelgebruikte quotes
    please
    je moet ze wel kennen
    Groetjes REin

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Rein, snap dat dan,
    meneer anoniem weet enkel onze namen omdat hij die ergens heeft gelezen.
    Verder weet hij niks over ons, anders had hij dat wel duidelijk laten merken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Ik lach. En nee, ik sta niet tussen die namen.
    Ik ben Anon, ik vergeet niet, ik vergeef niet. Verwacht me.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Hoi, hier ben ik. Maar wat wil je dat ik doe? Ik ken jullie niet, dus ik kan niet beoordelen of iemand een grap uithaalt of het serieus meent.
    Ik plaats gewoon wat er wordt opgebiecht.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Het mooie van 'anoniem' is dat er tig mensen kunnen zijn die samen lekker trollen hier. Net zo dat ik, de enige echte Silvenmeister, de vorige anoniem was.
    Ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  64. hé joh!
    waarom sta ik daar tussen, bij die N ja
    hahah xd
    misschien moet ikbiechtop.blogspot wat minder serieus genomen worden?
    gewoon, voor het algemene gemak

    groetjesss!
    nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Fapfapfap,Drip. Omdat alleen echte rauwdouwers die grindtegels voor ontbijt eten 'FAPFAPFAPSQUIRT!!!' doen. En jij niet. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  66. even tegen de 'oprichter'
    was niet verwijtend bedoeld hoor, vroeg me alleen af waarom
    en nu weet ik het, so thanks

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Sowieso Appie, jij ook hier? Ken ik jou niet ergens van? Kom je hier vaker? Deed het zeer toen je uit de hemel viel? Wa voor kleur trekker hedde gij? Ook in '69 geboren? :')

    BeantwoordenVerwijderen
  69. abcdefghijklmnopqrstuvwxyz

    Ik denk dat ik weet wie het is.

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Appie heeft mij het licht laten zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Had ik maar aids. En ik denk dat onze relnicht de term "puur platonische orgies" niet zo leuk vind omdat ie het stiekem gewoon niet begrijpt, hihi. En nog iets, nog steeds geen persoonlijke info, dus nog steeds het vermoeden dat onze relnicht ons niet eens kent. Zoals Rein ook al vroeg; plaats eens wat van onze speciale veelgebruikte quotes op deze speciale veelgebruikte site?

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Kijk eerst eens naar jezelf, misschien doe jij wel alles fout, misschien doe jij wel alles prcies zoals zij.. maar dan...

    Onbewust.. :O

    Dude, serious.. zow lame..
    En al die mensen zijn wel lief al ken ik de helft niet.. xD

    BeantwoordenVerwijderen