12-11-2009

#718

Ik vind de evolutie theorie echt een kankerdomme theorie. 

Hier. 

7 opmerkingen:

  1. Nee joh, een kerstman die ff een stel dobbelstennen schudt in z'n handen en de mensenheid over de tafel uitrolt, hmm, lekker realistisch.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lekker realistisch dat een-celige dieren door fouten in mensen veranderen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met een paar miljoen jaar, stel van eencellig naar tweecellig, enzovoort, en als dat steeds verder escaleert? Maargoed, if god gives you lemons, find a new god!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oke fijn nee goed ... het Kan natuurlijk er is een heele kleine kans omdat dit zoveeeeel toeval bevat ... maar heaj ... het kan ... dus dat bewijst nog niet het tegendeel

    anyways
    wat ik wel raar vind is dat die eencellig dieren .. Opeens uit het niets zijn gekomen ... en dus zijn wij gemaakt uit niets en toeval .... lijkt het me logischer ( dus ik zeg niet dat het zo is want het is ook nog best onlogisch) dat er uit het niks een god is ontstaan die ons zonder miljoenen jaren vol met toeval heeft gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. okee, wacht: ik hoor weer een 'heaj', ik denk dat ik niet meer op jouw stelling inga. Ajuzeh.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi argument
    change the subject if you are loosing ;)

    BeantwoordenVerwijderen