19-11-2009

#784

+ Zou elke dag wel bij jou willen zijn en naast je wakker willen worden je bent zo leuk! Ben wel een beetje in de war door deze week # Bieghte me dingen op en wou gistere met me zoennen.. ik wil het wel maar kan het niet! + Is zo leuk, ga haar niet laten vallen voor jou # en wij kunnen toch nooit meer samen zijn.,maar# als ik je zie als ik naast je sta kan ik niet van je afblijven het is er nog steeds tussen ons en je doet nog steeds iets met me ik hield van jou.. maar moet nu verder en jou tegen komen enzo helpt daar niet echt aan mee, godsejezus snap er niets meer van..

6 opmerkingen:

  1. Vind je het gek dat 'godsejezus' d'r geen hol van snapt, wij snappen d'r ook geen kloten van als je zo typt. Snelcursusje Ne'erlandsch veur den beginneling?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij zijn + en # personen he, weet niet of je dat doorhad? :p
    Snapte er eerst ook niks van haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aha pas na de reacties snap ik deze biecht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik snap de essentie van de biecht
    maar ik snap er nog steeds niks van
    hmmmmmmmmmmm

    BeantwoordenVerwijderen