19-11-2009

#770

Ze zou eens iets doen om mij een plezier te doen, het moet altijd zoals zij wil en ondertussen maar zeggen ''Ik doe alles voor mijn vrienden, ze betekenen alles voor me en het gaat me er alleen maar om dat anderen gelukkig zijn, want ik ben toch niks waard.'' Nee en ondertussen moet altijd alles zoals mevrouw wil en gaat ze heel makkelijk met iedereen om, want ja: wat maakt het haar ook uit of iemand haar zat is. Zolang zij maar gelukkig is toch!? Weet je lieverd, op een gegeven moment kom je jezelf wel tegen, dan zijn anderen het ook zat en zal je helemaal alleen zijn, met al je problemen. Dus kap gewoon met claimen dat je alles voor iedereen doet, houd die onzin lekker voor je.

En nee ik heb geen zin meer om dit recht in je face te zeggen, heb dat al vaak genoeg gedaan en jij zegt steeds dat je er iets aan gaat doen en dat je je er zo rot over voelt. Maar er is nog altijd niks veranderd, je denkt blijkbaar écht alleen maar aan jezelf! Hopelijk word je lekker gelukkig in je eentje, of met de mensen waar je wél alles voor doet omdat ze zo dominant zijn. Als je liever bij een dominante trut rondhangt dan bij iemand die zielsveel om je geeft: PRIMA. Ik ben de tranen zat die jij veroorzaakt, en ben dus ook helemaal klaar met jou.

En ondanks dat ik dit nu typ weet ik ook wel dat ik toch wel weer bij je blijf, omdat ik simpelweg van je houd (als vriendin), maar het is gewoon lekker om eindelijk eens mijn hart te kunnen luchten; zonder dat jij met smoesjes aankomt of zegt 'dat het allemaal wel goed komt', terwijl we allebei weten dat dat toch niet waar is...

2 opmerkingen: