12-11-2009

#724

Ik biecht op dat ik graag zou willen weten wie Jerry is, hahaha.

11 opmerkingen:

  1. oke even voor de duidelijk heid

    ik ebn nu door 3 mensen op msn aan gesproken of ik jerry ben

    ik ben GVD rogier oke niet jerry!!

    en voor jerry ... lijf uit mijn beurt ik wil niks met je te maken hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik pijp ijsberen voor blanke vla en klonterige mayonaise, smaak naar kwark met zeezout, hmmm. xD

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha ik ben jerry
    sorry jongens maar ik blijf liever anoniem ... echter heet ik wel echt jerry en zit ik op het vlier ... ik ken rogier wel goed als enige hier tussen de namen haha

    maar wat leuk al die belangstelling voor mij, voel me speciaal

    groeten jerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mr. Springer volgt een spoedcursus Nederlandsch uberallesch en is momenteel uitwisselingstudent en zit op het Vlier. Voornamelijk ruzies sussen d.m.v. reversed dr. Phill psychology. Wat dus eigenlijk ook voor tegenovergestelde resultaten zorgt. JERRY JERRY JERRY!!!

    BeantwoordenVerwijderen