12-11-2009

#722

Ik wil lisa ook gewoon doen.

9 opmerkingen:

  1. ook?
    gewoon?

    Jongehns zit dat meisje niet zo te pesten en zeker niet anoniem :(

    jerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ow hahahha kut grap niet dat ik de lees fout altijd maak als ik naar haar naam kijk :P

    jerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja maar, lisa is ook gewoon kk geil ik zit niet te auhoeren pesten etc hier. ik zou der gewoon keihard neuken. op de keukentafel...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. he bah doe niet zo naar. wannabe OP

    BeantwoordenVerwijderen
  5. vieze mensen, doe niet zo onchristelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jezus zou ik ook best doen. lekker mn kwakje in z'n anus lozen terwijl ie een kruisvormige dildo pijpt. ik ga aftrekken...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lisa beschouw dit maar als een soort van compliment, dat lijkt mij het best.

    BeantwoordenVerwijderen