11-11-2009

#691

Haat ziek zijn. Spoor ik wel dat ik nickelodeon junior kijk?

6 opmerkingen:

  1. Ziek zijn is mode, en Nick Junior is voor softies,
    Je kan beter some alone time hebben, Lekker jezelf verwennen (L)
    En jou zou ik er ook wel ij willen helpen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kijk ook altijd kinderprogramma's als ik ziek ben hoor.
    Of een dvd.
    Je kunt ook een dvd gaan kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deed m'n neef ook toen ie depressief/tijdje down was, ging ie met z'n vriendin alle Disney-films kijken, toen wassie er vanaf. Held.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ben ook ziek ! maar ik kijk disney channel ;$

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ben ook ziek vandaag
    en ik kijk ikbiechtop
    leukste entertainment van allemaal?
    ofnouja

    BeantwoordenVerwijderen