30-09-2009

#395

Ik weeg nu onder de 50 kilo. En ben trots.

7 opmerkingen:

  1. ben je daar echt trots op?
    weet je. ik word er gek van dat hier zoveel mensen die postten dat ze dun willen zijn.
    heb je er al zin in om volgend jaar op het strand, of straks in het zwembad uitgescholden te worden voor skelet? nou dat is rot hoor, dat is echt kut. vooral als je er niets aan kan doen. ik ben dun. en ik zou maar al te graag dikker zijn. echt. maar dat word ik niet, hoeveel ik ook eet.
    heel leuk ook, als ik dan bij iemand ben en geen koekje wil, omdat ik daar geen zin in heb. "je moet wel goed eten, heb je anorexia? je bent zo mager". ja leuk!!
    ik wens je veel plezier met dit alles. wees vooral trots op dit trieste wat je behaald hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ligt aan je lengte, of je trots kan zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Naja ik ben 1.55.. Jammer dat mensen gelijk zo hatelijk doen. Plus het is maar een biecht. Ik wil het gewoon kwijt.

    Erstaat niet "hey ik weeg onder de 50 geef reactie!"

    Maar ik ben nu al een paar jaar bezig om op een gezond gewicht te komen, ik ben altijd 'stevig' geweest

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Meer moet je echt niet afvallen hoor! Dit is een mooi gewicht met jou lengte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind het ook wel een beetje 'overreacted'
    mensen mogen hier toch zeggen wat ze kwijt willen, lijkt me?
    ahwell
    als je 1.55 bent is dit een prima gewicht toch? maar inderdaad, niet meer gaan afvallen dan nodig is, want dat wil je echt niet, zeker niet erin 'doordraaien' om het maar zo te zeggen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil ook niet meer afvallen ;) Ik wil nog wel kunnen genieten van het leven

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh sorry voor mijn reactie. Ik draafde inderdaad een beetje door. Maar voor jouw lengte is het inderdaad niet veel te licht volgens mij.
    Ik had niet over lengte nagedacht.
    Niet zo slim, sorry..

    BeantwoordenVerwijderen