22-09-2009

#375

@#334, die schreef 'ik wil jouw prins zijn', hoe is het met je prinses?

28 opmerkingen:

  1. (de anoniem die niet de prins is en die ook bij het vorige bericht mee postte)
    @ ik zou gewoon lisa doen: hahaha ik dacht toen ik dit zag dat jij dit gedaaan zou hebben, maar de prins heeft dus nog meer fans :D hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. (Die andere anoniem die ook bij het vorige bericht postte maar die niet prins is en ook niet de anoniem die niet de prins is)
    Ik heb het gedaan hahaha, ik dacht misschien ziet 'ie het zo nog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. (de anoniem die niet de prins is, M voor de simpelheid)
    hahaha het wordt echt ingewikkeld hier. maar wel gezellig!
    ik hoop wel dat hij het ziet (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 1 woord
    ge-ni-aal

    hahaha
    ik ben in staat om die prins op te bellen
    als ik zn nummer had
    hm.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind het ook echt heel leuk haha.
    aaah hij moet echt komen en vertellen hoe het met zijn prins-zijn is! ik word alleen maar nieuwsgierig van dat we hier blijven praten.
    we kunnen ook op geen enkele manier zijn nummer of hyves ofzo achterhalen he :(

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nope, it's a shame
    maar vroeg of laat zal hij wat van zich laten horen
    ik weet het gewoon

    (mocht dit niet zo zijn, no offense, haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha
    Nou, stomme prins, kom eens hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja prins, we wachten vol smart op je!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prinsje schiet niet echt op
    !!!

    ik denk dat we het als een verloren zaak moeten beschouwen, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. neeee we moeten het niet opgeven.
    ooit zal hij reageren (:

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik ben niet stom :(
    ik voel me wel vereerd dat ik hier een naam heb gekregen.
    ik heb het niet gedaan want ik ben een watje ?
    en ze zit ook op deze blog.
    dus misschien is een van jullie wel mijn prinses!
    dus ik denk niet dat ik het ooit nog ga durven.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. haha wat leuk dat je hebt gereageerd, prins!! :D
    hoe weet je dan dat ze ook op deze blog zit?
    jammer genoeg ben ik het dan niet, want niemand weet dat ik hier zit :(

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoera!
    prinsje, je bent wel een beetje een held op sokken
    hebben we zo lang gewacht
    en heb je het nog niet gezegd?
    wie kan jou nou weerstaan, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. o ja en
    wie is het wie is het
    we kunnen er ook een spelletje van maken (:

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja, inderdaad, wie kan de prins nou weerstaan? Ik zou het niet kunnen..
    Lisa, misschien ben jij het wel! jij bent niet anoniem. (ik zie jou trouwens bij bijna elk bericht waarop ik hier reageer ook staan.)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ja ik ben fanatiek, haha
    neemaar ik denk niet dat ik het ben
    lijkt me raar
    toch?
    ahwell ik wil best een prins hoor
    (:

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nahh misschien had hij het dan ook gewoon gezegd, omdat jij je liefde voor prinsen inmiddels al duidelijk hebt gemaakt? Maar, wie weet!
    Wie zou het nog meer kunnen zijn? ik heb niemand anders on-anoniem zien reageren.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. misschien weet hij het wel gewoon van haar
    kan ook?
    ook al is ze dan, anoniem
    misschien heeft hij haar een keer op deze site gezien
    who knowwwss

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi ik ben er ook weer haha (die anoniem die niet de prins is en ook niet de anoniem die niet de prins is)
    Wat stom dat je het niet gezegd hebt prins!
    Ik vind dat je het moet zeggen, wie is het met mij eens? Haha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ik weet het omdat ze weleens met me praat over deze site.
    en ik ben gewoon een mietje denk ik.
    ze heeft trouwens bijna wat met eenofandere skater :( mij ziet ze gewoon als een goeie vriend.
    Maar ik denk dat ik haar een bos bloemen stuur met een briefje erin:]
    weet alleen niet hoe ik dat moet versturen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ahw dat is lief ja!
    dat kan toch gewoon via een bloemenwinkel ofzo, of er zullen ook vast sites zijn waarop dat kan
    weet je al wat je op het kaartje gaat zetten?

    BeantwoordenVerwijderen
  22. "Ik wil jouw prins zijn" moet natuurlijk op het kaartje.
    Dan weet ze misschien wel meteen dat jij het bent!
    Of wil je dat juist niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  23. En prins, hoe is het met de bloemen?

    BeantwoordenVerwijderen