07-09-2009

#334

Ik wil jouw prins zijn.

28 opmerkingen:

  1. dit is lief. ik zou het niet kunnen weerstaan als wie dan ook dit tegen mij zou zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mag ik dan het paard zijn?
    al dan niet wit

    of eigenlijk
    wil ik ook wel
    roodkapje zijn, wil ik ook wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik durf haar het alleen niet in het echt te zeggen :(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. waarom niet? dan zeg je het haar stiekem, maar dat je wel haar reactie ziet, en dan, dan kan je altijd nog zeggen dat jij het was.
    (dezelfde anoniem als van 11.21)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoe zou ik dat nou kunnen doen dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja een briefje, of weet ik niet, want ik ken jou helemaal niet. maar ik zou stiekem een briefje geven, en kijken hoe ze reageert. hoe oud ben je trouwens?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. of heb lef en maak een, spandoek? ofzoiets
    wedden dat ze geen nee kan zeggen? (:

    BeantwoordenVerwijderen
  8. haha ik zou het lef voor een spandoek niet hebben, maar een briefje, ik zou denken dat de persoon dan geen nee kan zeggen, inderdaad :) waarom zou diegene eigenlijk nee kunnen zeggen?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dat kan ik niet voor je invullen, haha
    maar ik zeg
    go for it?
    you never know (:

    BeantwoordenVerwijderen
  10. de vorige anoniem (van het bericht: haha ik zou het lef voor een spandoek niet hebben blablabla) was niet de anonieme prins. maar dat was ik (dezelfde anoniem als die als eerste zei dat het lief was om te zeggen en die de andere anonieme berichten postte die de prins niet postte)
    haha ohh wat ingewikkeld..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw. wat ingewikkeld die laatste. ik weet trouwens niet wie die 17 postte, maar ik was het niet, want ik ben 18.
    ha ik ben veel te verlegen. -.-
    en ik denk dat ze er niet op zal ingaan omdat ze slijmerig vind? of omdat ze me te verlegen vind?
    we kennen elkaar al wel een tijdje btw.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hm dat kennen maakt het des te makkelijker lijkt me?

    o en wat heeerlijk ingewikkeld doen jullie fijne anoniempjes, haha
    ik voel me
    on-anoniem
    maargoed
    ik denk dat je gewoon iets moet proberen
    ik zou trouwens zelf het lef ook niet echt hebben dus ik heb makkelijk praten hm.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. (ik ben weer de anoniem die niet de prins is) ja ik denk ook dat je het gewoon proberen, want het ik vind het echt heel lief als iemand zoiets zegt, en ik denk niet dat diegene dat niet-lief kan vinden (tenzij ze je haat, maar dat zou je wel weten toch?). maar ik zou ook het lef niet hebben.
    @ik zou gewoon lisa doen: je blog is leuk, je schrijft echt fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ben ik het mee eens, just try
    meer kan je niet doen
    en t is inderdaad liefff, haha

    o en aan de laatste 'anoniem' : thankyou!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. (de anoniem die niet de prins is)
    ik ben benieuwd of hij het ooit gaat zeggen. ik hoop wel dat hij het hier even verteld als hij het heeft gezegd, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. inderdaad
    prinsje
    vertel het onss
    i'm kinda curious (:

    BeantwoordenVerwijderen
  17. (de anoniem die niet de prins is)
    aaah ik wacht nog steeds nieuwsgierig af, haha, misschien wil hij geen prins meer zijn, maar liever koning.
    anders had hij ook wel mijn prins mogen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. haha of de mijne?
    een prins, dat lijkt me wel wat
    misschien is onze prins wel begonnen aan een reis om de wereld
    en is hij 'haar' allang weer vergeten?
    of 'hem' voor mijn part
    anyway
    ik ben ook nog wel nieuwsgierig ja (:

    BeantwoordenVerwijderen
  19. (de anoniem die niet de prins is)
    of misschien is de prins hem/haar juist niet vergeten en heeft hij ons advies opgevolgd en is hij nu gelukkig samen met hem/haar en heeft hij geen tijd meer om ons op de hoogte te houden. dus dan kan het niet eens meer onze prins worden ):

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hahaha
    beetje vergezocht misschien
    maar het zou kunnen?
    moeten we een nieuwe prins zoeken
    hmmjammer

    BeantwoordenVerwijderen
  21. (Ik ben weer een andere anoniem)
    Ik ben ook benieuwd of hij het al heeft verteld. Ik zou het in ieder geval ook niet kunnen weerstaan haha =)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. (De anoniem die niet de prins is)
    Haha het wordt hier een heel gesprek. Het bericht heeft echt al veel reacties.
    Prins, meld u! We zijn nieuwsgierig!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. exactly
    ik denk alleen dat ons prinsje dit blogje al weer vergeten is, haha
    daar is hij natuurlijk ook, prins voor?
    achja als we dan toch levenloos op deze blog blijven reageren
    moeten we het ook goed doen right? (:

    BeantwoordenVerwijderen
  24. (De anoniem die niet de prins is, hmm ik noem mezelf maar voortaan M, dat is makkelijker dan dit de hele tijd typen)
    Ja inderdaad. en wij zijn ook echt goed in reacties geven, haha.
    Het verbaasde me eigenlijk al dat hij de eerste keren reageerde.
    Ik word stiekem ook heel nieuwsgierig naar hoe hij in het echt is. misschien ken jij hem wel, misschien ken ik hem wel.. dat lijkt me raar.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. yesh true
    heel raar zelfs
    aah care
    hij laat niks van zich horen
    we zoeken wel een nieuwe prins
    haha

    BeantwoordenVerwijderen