23-09-2009

#377

Ik heb al 3 keer geprobeert mezelf te vermoorden maar morgen gebeurt het echt.

19 opmerkingen:

  1. nee! alsjeblieft doe het niet! we houden allemaal van je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. neee niet doen!! echt niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit komt misschien heel droog over, zo getypt, maar wie je ook bent, je bent de moeite waard en dit is niet de oplossing
    god doe het alsjeblieft niet
    ook al, ken ik je niet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. maar ik kan echt niet meer.
    en ik durf het niet maar maar ik kan echt niet meer, ik heb echt geen energie meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik weet, dat het heel moeilijk is maar je moet proberen om het tegen iemand die je vertrouwt, onder woorden te brengen? maar, god, iedereen is uniek en het is zo jammer van een mens om dat zomaar weg te gooien

    ook al kan het soms echt kut en heel moeilijk zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik hoop zooo dat je het niet hebt gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik hoop ook echt dat je het niet gedaan hebt.
    en in ieder mens zit iets moois, wat bijzonders.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. weet je wat ik wel heel erg hoop
    dat hier straks een berichtje staat met
    'ik heb het niet gedaan'
    ik hoop hoop hoop het echt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. bedankt voor al jullie lieve berichtjes. ik heb het (nog) niet gedaan. maar ik kan echt niet meer, mijn leven is een en al kut en alles gaat fout.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel herkenbaar
    echt geloof me
    zelfs de persoon tegen wie je het allermeest op kijkt, heeft dit ook wel eens
    en sommige mensen zijn nou eenmaal gevoeliger dan andere
    het nare van deze wereld is alleen dat de sterke mensen 'regeren' en mensen met problemen niet worden geaccepteerd
    krom, toch?
    inelkgeval
    ik hoop voor je dat het goed komt, op wat voor manier dan ook, en dat je niet op zo'n manier je leven eindigt, dat is voor niemand leuk en je bereikt er niets mee
    ik hoop echt voor je, dat je iets of iemand vind om je te helpen

    (sorry want wie ben ik om me hiermee te bemoeien maar, oke)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. doe het nou niet, echt niet..
    je mag naar mij toe komen, en dan maak ik je blij (als ik dat zou kunnen..), ook al ken ik je niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. nee lisa & anoniems, alsjeblieft blijf reacties plaatsen, ik word er steeds een beetje vrolijker van

    BeantwoordenVerwijderen
  13. HAHAHA vermoord jezelf maar lekker. Is iedereen tenminste van je af. Sucker.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik zou echt heel graag iets voor je willen doen, klinktheelraar
    maar die neiging heb ik altijd
    maar echt
    er is altijd iets om voor te leven
    en je bent de moeite waard
    dat sowieso.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nee, echt niet doen.
    Ik zou willen dat ik je kon helpen, want echt, ieder mens verdient een goed, mooi leven. Dat van jou is alleen nog onderweg naar jou toe.
    Kan je anders je mail neerzetten, ik zou je graag mailen of zo.
    Maar ja, je wil natuurlijk anoniem blijven, dat snap ik ook wel..

    BeantwoordenVerwijderen
  16. (weer de anoniem)
    ik vraag me altijd af wat voor mensen hier geheimen plaatsen, dit soort geheimen.
    heb je geen vriend of vriendin met wie je erover kunt praten? die kunnen meer voor je doen dan wij.
    niet dat ik niets voor je wil doen, want dat wil ik wel. maar wat kan ik doen? helpt reacties plaatsen?
    Nou, alles komt goed.
    Echt.
    Al geloof ik het zelfs soms ook niet, het is wel waar, denk ik

    BeantwoordenVerwijderen
  17. je moet niet voor je problemen wegrennen.
    je moet gewoon met mensen gaan praten
    en dan echt. niet zoals hier
    ik vind dat je vooral als een aandachttrekker over komt nu.
    als je het echt zo graag wou doen had je het al lang gedaan
    misschien heb je gewoon geen vrienden om mee te praten ofzo
    maar er is blijkbaar wel iets wat ervoor zorgt dat je eigenlijk nog wel wil leven.
    en als je wel vrienden hebt, begrijp ik je niet. denk eens aan wat je hen zou aandoen. en je familie?
    zoek ajb een goede psychiater
    of zoek hulp op school.
    heb ik ook gedaan
    en het werkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. (weer de anoniem)
    hee, berichtplaatser, hoe is het nou?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ja vraag ik me ook wel af
    ik hoop dat het al wat beter gaat!

    BeantwoordenVerwijderen