15-09-2009

#353

Ik wil DUN zijn.. Écht dun.

4 opmerkingen:

  1. ik ook
    en ik vind het heel erg eigenlijk
    en ziek
    maar ik wil het wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je moet niet zeuren.
    elk meisje denkt zo.
    en al ben je dan niet zo heel dun.
    het is altijd beter dan extreem mager.
    extreem dik is ook niet oké, maar waarschijnlijk zijn jullie niet eens een beetje dik

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou liever dikker willen zijn. Ik haat het om voor skelet, anorexiapatient uitgescholden te worden als ik in mijn bikini over het strand loop. Iedereen die mij aankijkt als ik één keer geen koekje hoef omdat ik misselijk ben. Het koud hebben doordat ik nauwelijks vet heb. Dat is echt verschrikkelijk hoor. ik word niet dikker, hoe veel en ongezond ik ook eet.
    En, een vriendin van mij, die doordraaft in het afvallen, niet meer ongesteld is en het misschien ook niet meer wordt doordat ze zo weinig eet, dat is ook echt niet leuk.
    Ik zou er nog maar even goed overna denken als ik jou was.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo heb ik het eigenlijk nooit bekeken..

    BeantwoordenVerwijderen