13-09-2009

#343

Ik heb liefde nodig.

8 opmerkingen:

  1. Ik ook. En ik heb iemand nodig om liefde aan te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het best wel vervelend eigenlijk. Maar wat doe je eraan? Het komt bij mij in elk geval toch niet goed

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee, bij mij ook niet denk ik. Misschien over honderd jaar of zo.
    Maar wat ik eraan doe, ik schrijf het op. Ik schrijf alle liefde die ik wil en heb op.
    Alleen dat helpt natuurlijk niet veel. Ik zou willen dat ik echte liefde kon kopen in de winkel, en dan ook echt echte liefde.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is best wel slim eigenlijk. Maar wel heel prettig dat er nog iemand zo denkt als ik. Wat lastig toch ook. Kopen lijkt me wel een goed plan?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, ik vind dat ook fijn! Maar ik denk dat er miljoenen mensen zijn die liefde nodig hebben.
    Liefde in alle soorten en maten te koop. Small, medium, large. Relatie liefde (vriendje, vriendin, echtgenotenliefde). Vriendschapsliefde. Liefde van ouders. Enzovoorts.
    Ik denk dat een large relatie-liefde zou bestellen, haha. In de vorm van een vriendje.
    En jij?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha, klinkt goed! doe mij die ook maar
    ik heb het echt echt nodig
    maar de rest klinkt ook niet verkeerd, doe mij maar gewoon een portie onvoorwaardelijke-alles-liefde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Uw portie wordt morgen bezorgd.
    Misschien is onvoorwaardelijke-alles-liefde inderdaad ook wel een goed idee, haha.
    Ging het maar zo makkelijk :(

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hmhm, jammer genoeg niet zeg
    wat een rotleven, haha

    BeantwoordenVerwijderen