22-09-2009

#370

Ik zou alleen al een vriendje willen zodat hij mijn rug kan wassen onder de douche op plekjes waar ik zelf moeilijk bij kan. En zodat hij mij welterusten kan smssen. Daar verlang ik naar. Of een foto (liefst fish eye) van hem maken, en daar dan verliefd naar te kunnen kijken. En liggen in het gras en kusjes geven. Of door de sneeuw, wandelingen maken. De spanning die door mijn lichaam giert als ik hem zie...Ik wil een vriendje, dat heb ik op te biechten, terwijl ik iedereen vertel dat ik gelukkig ben ondanks dat ik nooit een vriendje heb gehad. Ik ben niet gelukkig.

9 opmerkingen:

  1. ahhw jij bent zo schattig.
    maar wel een beetje emo.
    met je fish eye

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha wat ben jij een nare jongen zeg. ik ben helemaal geen emo. tgg.
    oja misschien een beetje dan. ookal heb ik niet veel emo kenmerken. behalve een skinny jeans. en vans (maar niet dé emo vans, helaas, helaas)
    en mijn fish eye camera. alhoewel, ik heb nog niet veel emos met een fish eye gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. omdat veel emo's het niet kunnen betalen:P
    of te druk bezig zijn met polsen krassen
    maar ik hoop maar dat je nou ook weer niet zo emo bent:p
    ik heb trouwens ook skinnyjeans en vasn hoor 8-|
    alleen draag ik nooit vans meer
    WANT ZE ZIJN EMO
    haha:p nee eigenlijk zijn ze gewoon heel kapot
    anyways; hoe is het met je zoektocht naar een vriendje?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha nee, ik denk ook dat ze geen geld hebben, want emos moeten scharen kopen natuurlijk. of paramore en taking back sunday tshirts.
    OH ik vraag me trouwens af of jij niet stiekem emo bent. hoe weet je anders zoveel van emos!?
    haha ik moest wel heel hard om jou lachen, trouwens. ja, ik lachte, dus ik ben geen emo.

    nou, met mijn vriendje-zoektocht is het helaas slecht.. :( of nouja, er is gewoon niks.
    en heb jij wel een liefde waar je fisheye fotos van kan maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. stiekem ben ik dan wel een beetje emo eigenlijk want ik houd van paramore :'] en taking back sunday.
    maar paramore is poppunk!
    ik hoop voor je dat het al iets gevonden hebt?;]
    ik heb wel een liefde ja, maar ik maak er geen fisheyefoto's van, omdat ik niks heb om dat te doen xD

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hahaha emo emo emo!
    taking back sunday kan wel leuk zijn eigenlijk. in iedereen schuilt misschien wel een beetje emo-heid.
    nee ik denk dat het nog wel jaren duurt voordat ik eindelijk iemand vind waar ik fish eye fotos van kan maken en die mijn rug kan wassen.
    je mag mijn fish eye camera wel lenen (:

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dit is wel een lieve opbiechting..
    maar een vriendje hebben is geen garantie voor 24/7 geluk en liefde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nee maar wel voor een stuk meer liefde dan ik nu heb. en weten dat iemand me speciaal vind.. dat lijkt me fijn.

    BeantwoordenVerwijderen