06-03-2010

#2077

Ik heb een leeg, nutteloos en doelloos bestaan. Punt.

5 opmerkingen:

  1. niet waar,
    klinkt hard maar dat is een keuze
    en je leven heeft zeker een doel
    maar misschien heb je dat nog niet gevonden?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Save the planet, kill yourself. De ballen! Vermaak jezelf en maak er het beste van nu je er toch bent, huillie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan zo slecht tegen mensen als jij... Je hebt zelf vast een heel mooi leuk fijn leven en zo, maar dat geldt heus niet voor iedereen dus ga mensen die zo'n biecht plaatsen niet uitschelden en hier zo'n reactie achterlaten. Negeer zulke biechten gewoon als je ze zo irritant vindt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je eigen problemen belachelijk maken is ook een manier om er overheen te groeien. En een leuk leven? An sich, genoeg meegemaakt van recentelijke overlijdens in de familie tot drugsverslaving en alcoholisme. Ken mensen die seksueel zijn misbruikt, buurjongen tijdens een overdosis aangetroffen. Enzovoort. Mij hoor je ook niet piepen, ik ben alsnog gelukkig. Ik heb desondanks fijne familie en vrienden die heel veel voor me betekenen.

    De buurjongen leeft trouwens nog. :P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Misschien is dat het hele probleem wel... Alles gaat goed, alles is leuk, iedereen is aardig, ik heb al in geen 10 jaar meer ruzie gemaakt... het is gewoon zo leeg, er gebeurt niks, er zit geen enkele diepgang in mijn leven. En ja, het is inderdaad wel een keuze maar soms weet ik gewoon niet meer hoe ik het kan veranderen. Maar ja, het komt allemaal wel goed, gewoon vrolijk doorleven =D

    BeantwoordenVerwijderen