27-03-2010

#2226

Proud2bme.nl is de kanker van het internet. Klaar.

8 opmerkingen:

  1. Waarom dat nou weer dan?
    trots op jezelf zijn is niet meteen denken dat je het beste bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en btw
    4chan is de kanker van het internetxD

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nee omdat proud2bme meer proud2baandachtsgeil is.

    En 4chan is meer de griep van het net. Vervelend maar niet heel erg.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Newfags zijn de kanker van /b/.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou ja zeg, dat vind ik echt helemaal nergens op slaan. Dat vind ik echt klagen om het klagen, als je dat al de kanker van het internet vind denk ik dat je nog veel te verduren krijgt. Pf, negatief zijn is ook een kunst. Petje af. Ik wens je succes met het verwerken van de écht vervelende dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahahahahaa, Proud2bme is dé Pro Ana voor boulimia patiëntjes die zich net als op http://www.pro-ana.be zich allemaal stuk voor stuk heel heel erg zielig vinden en zodra d'r 1 roept dat ze een kutdag heeft gehad gedaan wordt spontaan de webserver overbelast want iedereen moet dan opeens mee bleren met hoe zwaar en triest hun dag wel was. Beetje een mix tussen een afvoerputje en slokdarmkanker.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @uitBuiting

    Hahahaha xD Ik lach me stuk hier

    BeantwoordenVerwijderen