22-03-2010

#2188

Ongeveer een maandje terug was ik op een feestje, daar met iemand gezoent. Vervolgens belde m'n vaste -scharrel om mee te klooien maar op wie ik (gelukkig) niet verliefd ben- op, ben toen naar z'n huis gegaan en we hebben seks gehad. Op weg naar huis kwam ik een jongen uit m'n klas tegen, hij belde een vriend die ook bij mij in het jaar zit op die een flesje wijn mee nam. Zo hebben we midden in de nacht op een bankje wijn gedronken. Op een gegeven moment werd het te koud en zijn we naar het huis gegaan van een van de jongens. Hier heb ik vervolgens orale seks gehad met beide jongens. Was erg leuk de maandag op school... Ondertussen is alles weer doodnormaal tussen ons en heb ik er eigenlijk 0,0 spijt van en vind ik het vooral een leuk verhaal om aan terug te denken. En nee zo ben ik normaal dus niet, het toeval deed het hem die avond.

4 opmerkingen: