22-03-2010

#2187

HahahahhahahahahahahaahhahahaahhaahhaHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHahahahAHAHAHAHAHA

dit is wat ik van deze discussie vind.
en ohja 80% kiest voor anorexia, aandachtgeile kankerhoeren. en het feit dat dat zo is, maakt het voor die andere 20% alleen maar moeilijker
RIP de tijd dat je gewoon gek in je hoofd was en iedereen je negeerde, toen hadden de mensen tenminste nog echt wat, ipv al die fakers hier
HA

en jullie weten dat het allemaal waar is.
en wie dat niet vind, wie vind dat iedereen die hier schreeuwt anorexia te hebben, allemaal echt anorexia hebben, zijn zelf ook aandachtsgeile hoeren, uitzonderingen daargelaten zo.
het feit dat anorexia ooit in is geweest is al schandalig.
Als je echt anorexia hebt loop je daar niet mee op de koop. en denken dat je anorexia hebt, kan niet, want mensen die het hebben zullen het never nooit toegeven OMDAT ZE NIET ZIEN DAT ZE GRAAT MAGER ZIJN! SNAP DAT DAN!!!!
DAN KUN JE HELEMAAL NIET DENKEN DAT JE ANOREXIA HEBT, WANT JE ZIET NIET DAT JE ZO DOEN BENT AHHHH!H!!!!

100% proof voor alles in deze comment, ik ga hem biechten ook verdomme.

13 opmerkingen:

  1. Als je het zo kut vind, waarom besteed je er dan nog aandacht aan.

    Ga ergens anders haatzaaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dit lijkt me wel echt zo'n biecht waar niet heel erg over nagedacht is.

    ik ben het met je eens, de term 'anorexia' wordt snel gebruikt
    maar kijk nou in godsnaam even om je heen
    naar al die meisjes die - making this clear for once and for all - GEEN anorexia hebben, maar wel dagelijks proberen af te vallen omdat een vertekend zelfbeeld hebben van hier tot tokyo.

    dan heb je nog de groep meisjes met echt anorexia, een levensbedreigende ziekte, die je letterlijk opeet (hoe ironisch ook).

    fakers: ja, zeker, veel. vind ik ook jammer. maar als je het zo vreselijk vind dat ook deze mensen op ikbiechtop zitten, kan je misschien je tijd beter gebruiken dat dit soort afreageer-acties.

    nee, mensen zoals jij snappen er niks van, dank je vriendelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik snap de ophef niet om deze post, ik bedoel het is gewoon de waarheid, of je het nou wilt of niet,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. en ohja haatzaaien,
    soms mag dat,
    en voor de laatste keer,
    ik heb het hier over de fakers he, mensen die biechten ik denk dat ik anorexia heb, want dat kan dus niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer dat de biecht wat kinderlijk geschreven is.
    Wat moeilijke woorden en wat minder kapitalen en uitroeptekens en het was een krachtige biecht geweest. Nu is het net zo triest als alle pro-ana's hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. CAPITAL LETTERS MAKES ALL OTHER ARGUMENTS INVALID!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. FUCK YEAH CAPSLOCK!!! Uitroeptekens doen het 'em ook vaak!! Vooral met!!!1!!1EinzZwei!!1@Drei.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. haha die Jelle voelt zich ook god.
    "Het is gewoon de waarheid."

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, maar ja wie de feiten zegt maakt niet uit, als het toch feiten zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jelle, je bent een enorme kneus
    al heb je wel deels gelijk.
    maar houd alsjeblieft eens op met dit gedoe. je zeikt netzoveel erover als al die nepperds.
    volgens mij ben je een beetje in de waan dat jíj wel precies weet hoe het is om anorexia te hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  11. volgens mij ben jíj hier de aandachtshooker

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat?!xD

    kijk dat je mee een klootzak vind omdat ik een botte lul bent ok, kan ik in meekomen.
    maar dat slaat he-le-maal nergens op. als ik aandacht wou had ik iets veel beters bedacht, waarbij ik positieve aandacht krijg, is veel leuker.

    BeantwoordenVerwijderen