25-03-2010

#2203

Dat ik gek word van die anorexia hype, maar het niet kan los laten, ik heb zelf de gevolgen ervan ervaren, weliswaar als buitenstander, maar geloof me, die periode is allesbehalve leuk voor mij, als buitenstaander, geweest.
ik had verkering met een meisje dat dacht dat ze anorexia had, heeft me een jaar van mn leven gekost.
ik vind het gewoon jammer dat mensen dit een goed excuus vinden om aandacht te krijgen, maar uiteindelijk draait het er ook gewoon om, je kijkt in die bladen je ziet al die (te) dunne vrouwen staan, en dat veranderd je zelfbeeld gewoon, ik wil daarentegen niet de schuld aan de media geven, want de media geeft ons wat we willen dat ze ons geeft.
deze ziekte maakt heel wat levens stuk, om een reden die voor mij ver te zoeken is.
het fucked met je hersenen, en niet alleen die van degene die het heeft maar ook van de mensen die hij of zij om zich heen heeft, die waarschijnlijk allemaal vinden dat ze niet zo moeilijk moet doen.
ik wil hierbij geen slachtoffertje gaan spelen, want shit happens, maar ik wil graag een poging doen om het gewoon te stoppen, maar wie ben ik, ik heb geen macht, ik kan dat niet, maar ik wil het zo graag.

ik wil zo graag dat iedereen naar zichzelf kan kijken en zeggen,
ik ben trots op mijzelf, ik ben blij om wie ik ben, niet om wat ik wil zijn.

iedereen is uniek, laten we dat nou niet verpesten.

8 opmerkingen:

  1. www.proud2bme.nl

    is vast wel wat voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat is er mis met trots op jezelf zijn dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. niks lijkt me. volgens mij is die link ook niet negatief bedoeld, ofwel?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een hele mooie biecht!

    Vooral:

    ik wil zo graag dat iedereen naar zichzelf kan kijken en zeggen,
    ik ben trots op mijzelf, ik ben blij om wie ik ben, niet om wat ik wil zijn.

    dat zou ik eigenlijk ook willen voor mezelf maar zo ver ben ik niet en nee ik heb geen anorexia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je moet gewoon elke dag die zin herhalen en herhalen, en je gaat er vanzelf in geloven en dat geeft je zelfvertouwen, en vanaf daar

    Morgen>vandaag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. proud2bme is de kanker van het internet.
    Godver wat een kutsite.

    BeantwoordenVerwijderen