04-03-2010

#2073

Ik kan me niet herinneren dat we ooit niet samen zijn geweest.
Ik was haar beste vriend, en zij
mijn beste vriendin. En het was goed.

Ze was het mooiste meisje ter wereld, en het leukste. Ik was
niet de enige die dat vond,
want ze had vriendjes aan de
lopende band, die haar hart
stuk voor stuk braken.

Ee waren onafscheidelijk, en toen ik 12 was, vertelde ik mijn
moeder dat het ware liefde was.

Nu, iets langer dan vijf jaar later
heeft mijn beste vriendin zich
verloren in eindeloos lijnen en braken. Ze luistert, ze praat niet,
ze eet niet.

Ze ligt in het ziekenhuis, met
een sonde in haar neus en haar
leven aan een draadje.
Shit. Ik houd van je Melissa.

3 opmerkingen:

  1. ben er voor haar en laat haar zien wat ze waard is

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg. Mooi geschreven, ondanks dat de werkelijkheid alles behalve mooi is. Je kunt niet meer doen dan er voor haar zijn. Praat met haar, geef haar aandacht. Zorg voor haar. En vergeet daarbij jezelf niet. Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen