03-02-2010

#1815

Ik ben rond oktober '09 verliefd geworden, hij vond mij ook leuk en we werden een stel... ik was gelukkig, maar dit duurde niet erg lang jammer genoeg =(
na een week of 3 ging het uit... hij wilde me niet meer... en nja ik ben tot op de dag van vandaag niet vergeten dat ik hem leuk vind... hoewel hij niet de perfecte jongen was was hij toch erg belangrijk voor me... ik hoop stiekem nog steeds dat het wat word met mij en hem, terwijl ik weet dat dat niet kan!!!
ik weet niet wat ik moet doen!!! ik heb een nieuwe vriend die super veel voor me betekend maar het voelt zo anders... heeft iemand een idee hoe ik hem kan vergeten?

Groetjes van G.Q.

2 opmerkingen:

  1. Opnieuw verliefd worden, ervaring opdoen, reflecteren, inzien dat diegene van nu niet zo heel veel voorstelde. Dat is mijn methode, enige nadeel is dat het niet zo snel gaat.

    BeantwoordenVerwijderen