02-02-2010

#1814

Binnenkort Ska3 in deventer, walhalla!
www.myspace.com/ska3music

3 opmerkingen:

  1. aah nee ga je reclame maken xD

    sneu ben jij zeg

    Allemaal express niet komen !! ( net als of we dat deden natuurlijk )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt wel gelijk maar spreek lekker voor jezelf. Walhalla is niets meer aan, 'k kom er puur omdat er veel bekende gezichten zijn, maar de vrijwilligers en het bestuur en de 'evenementen' stellen niets voor.

    Het Burgerweeshuis werkte zelfs samen met Walhalla in het verleden, dat zegt wel wat als je co~pereert met één van de grotere poppodia van Nederland.

    Helaas heeft Walhalla zichzelf om de zeep geholpen door iedereen die zich meldde aan te nemen i.p.v. een keer te kijken wie echt wat bij de dragen heeft en zou zorgen dat het zou kunnen groeien.

    De vrijwilligers komen overal mee weg, zeggen keer op keer diensten af zonder consequenties. En d'r wordt alleen maar gezeurd over bier dat mee naar buiten gaat, de reguliere bezoekers slaan elkaar heus niet de harses in, ga lekker een tapvergunning regelen ofzo, kunnen er plasticbekers worden gebruikt. En de avonden zijn net zo loos, ik weet niet eens waar ik moet beginnen en ik ga verder ook geen woorden er aan vuilmaken want ik moet Marieke d'r trui ff langsbrengen, homo's!

    Tijd voor wat nieuws imho.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ eerste biecht: spreek voor jezelf. Ik kom wel in walhalla, en graag.

    @pieter: ik snap jouw kritiek wel, maar het is niet meer waar.Walhalla werkt weer samen met BWH bijvoorbeeld.

    BeantwoordenVerwijderen