23-02-2010

#2011

Houden jongens echt alleen maar van blond, dikke tieten, en lange benen?

7 opmerkingen:

  1. ja, behalve dat blond gedeelte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hm, lang is wel een pré in mijn ogen, blond boeit niet. Tieten ook niet echt, is leuk maar niet noodzakelijk ofzo..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmm ik heb alleen de benen. Verklaart misschien waarom ik nog vrijgezel ben haha :p

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het allemaal en ik ben nog steeds single, dus het zegt niks ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ego. :P Valt me op dat niemand klaagt over hun benen. :'D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. KORTE BENEN KLEINE BORSTEN BRUIN HAAR FTW<3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klinkt als een brunette met korte beentjes en kleine borsten. :'D

    BeantwoordenVerwijderen