16-02-2010

#1965

Ik Biecht Op dat iedereen eens moet oprotten met hun relationele problemen.
Ieder emotioneel wrak komt d'r verhaal doen en vervolgens blijkt dat ze nog nooit initiatief heeft getoond. Bij iedereen hetzelfde verhaal: nooit laten weten dat ze de relatie geen flikker meer vindt en het niet meer langer trekt.
Misschien is het dan tijd om je bek open te trekken. Stel eisen, er zitten 2 mensen in een relatie.
Beide met hun behoeftes, laat het weten en ga niet lopen janken terwijl je hem in het donker laat tasten. Maak je punt duidelijk en laat me met rust. Fakking HOMOGEZEIK elke keer als ik op MSN ben; dat ie zo onvolwassen is. En dat terwijl je zelf nog in de luiers zit! Niet mijn probleem!

Betrek me niet bij jullie onzinnige en kinderachtige relatie, ik ben niet je beste maatje of vriend, ben geen praatpaal, geen zitpaal. En ik heb ook geen interesse in een (platonische) driehoeksrelatie, trio'tjes en dat soort onzin. En al helemaal geen interesse in iemand die niet eens voor zichzelf durft op te komen. Slappe karakter- en ruggengraatloze dozen. Als je niet met diegene kan praten die jij je vriendje noemt moet je maar eens gaan nadenken over jezelf en wat je echt wil. Niet met hem kunnen praten over gevoelens? Jammer dan, begin er maar mee. Zo niet; leer er mee leven. Negen van de tien keer blij met advies waarmee je iets kan maar niks mee doet. Onzekere, twijfelachtige, tijdrekkende mutsen zijn stom en tevens dikke afknappers.

10 opmerkingen:

  1. Degene die hier zwak is ben jij. Je klaagt over zielige meisjes, maar schelden en klagen over mensen die je niet kent, is misschien wel net zo zielig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent zelf zwak, zwakzinnig wel te verstaan. Ik heb het over mensen op MSN, niet op deze site. Ik ken ze dus wel degelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Assumption is the mother of all fuckups, door iets uit gaan dacht je dat het gaat over anderen op deze site had terwijl het over hele andere mensen gaat. Beetje lomp van jezelf vind je? Meteen je mening klaarhebben enzo, bitchen om het bitchen, goh hoezo herkenbaar? Zielige meisjes met kneuzen als vriendjes die geen flikker om ze geven, zielig noemen terwijl ze die vriendjes toch echt zelf uitkiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pieter wat ben je toch een vieze, lelijke arrogante mongolische dikke achterbakse ranzige narcistische zielepoot.

    Wanneer gaat je iq nou eens omhoog?
    Wanneer leer je nou eens nadenken voor je iets zegt?
    Wanneer ga je nou eens dood?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. :'D Of toch wel, k dacht van laat ik eens een rel beginnen die nergens over gaat maar Mariek had me al door. ~_~

    BeantwoordenVerwijderen
  6. PIETER IK HOU VAN JE
    op een puur platonische manier
    vanavond ele ?
    kusjes Rein

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi jij niet-Pieter-zijnde. (?)
    Je zeurt over mensen die maar hun gezijk bij jou dumpen?


    En dan dump je jouw gezijk hier?
    Verbeter de wereld, begin bij jezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wel Pieter-zijnde. Opzich, klein detail. Maar dit is toch het afvoerputje van het internet dacht ik zo, 'k denk van laat ik m'n zorgen eens van me af typen.. En raad 'ns: HET HIELP! :D En nu ga ik weer lekker verder kloten met m'n Ora Brush. BOOYAH! :P

    BeantwoordenVerwijderen