15-02-2010

#1947

Ik wil heel graag alle mensen die rechts stemmen dood hebben.

13 opmerkingen:

  1. hee mijn moeder heeft nazi daar moet je geen grapjes over maken jonge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fucking geitenwollensokken dragende en boom lievende marrokaantjesknuffelaars sympathisant, nog bezig met je beargumenteren van je ononderbouwde mening ongediplomeerde uitkering fakking volkstuintjes kwekende, radicaal links werk- en mensenschuw tuig!? MOET JE BEK HOUWE; BROODJE BAKPOA JONGEH!! :P Limbo's de gekste; heuj!<3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wist gewoon dat pieter hier op ging reageren :')!!
    Reactie ook uitermate voorspelbaar! :"D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoezo nou weer dood hebben? Wat vind je er zo erg aan als iemand dat stemt dan? Kijk extreem rechts ben ik ook geen voorstander van, maar rechtse partijen hebben wel overeenkomsten met mij gedachtengang dus tell me.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. pieter ik onterf je bij deze.
    rechts stemmende mensen hoeven van mij niet dood maar verder zijn ze net zo irritant als het grootste deel van de amerikanen.
    al helemaal als je voor wilders bent. Jezus hee die man is net een oud wijf. alleen maar klagen. kijk die marokkanen zijn zeker een probleem. maar groenlinks komt tenminste met een realistische, humane oplossing.
    Wilders (en de meeste andere rechtse partijen) hebben geen oplossingen; je kunt mensen niet als afval beschouwen. Zeker niet als een groot deel van de rechts-stemmers zich als afval gedraagt. Dat ze 100% nederlands zijn, maakt het gelukkig allemaal goed voor hen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alsof stemmen in een semi-democratie uberhaupt zin heeft waarbij de helft van de policiti een dikke vinger in de pap hebben wat betreft aandelen van industriën. Ten eerste: Zwitserland is het enige land ter wereld waar echt gestemd wordt, regelmatige hebben ze daar referendums. Ten tweede, een voorbeeld: de tacohoest. Elke arts in Nederland kreeg 8 euro per prik die ze hebben gezet. Laat elke arts een patientenbestand van ongeveer 10.000 man hebben. En daarnaast nog eens doodleuk een 2de prik erbij. Hoe is dit mogelijk geweest? Omdat de minister van volksgezondheid een adviseur had die aandelen had van het desbetreffende pharmaceuticabedrijf. :'D Zo zit de hele 2de Kamer vol met lobbyisten. Ondoorzichtige bedrijven die via de politiek hun eigen nastreven. In de verenigde staten is de grootste tegenstander van softdrugs de alcoholindustrie. Balkenende I, II, III en IV(!!) hebben ons voorgelogen wat betreft de oorlog, de prik en nog veel meer. Hoe vaak het kabinet is gevallen, hoeveel moties van wantrouwen er zijn ingedient zijn ook niet meer bij te houden op 1 hand en ieder persoon in de Tweede Kamer in gewoon incompetent als politicus. Nederlandse politici zijn corrupter dan jij je kan voorstellen. Allemaal lullen en ondertussen maar hun hand ophouden en zoveel mogelijk subsidies meepikken. Daarbij: De journaallezers van de NOS, en de DJ's van 3FM enzo verdienen veel meer dan politici. En terecht maar het wordt allemaal door de overheid betaald, die op hun beurt door ons worden betaald. Sorry hoor, ik ga niet stemmen. Mijn stem wordt blanco, er daarna bruin zodra ik m'n reet er mee afvaag. Dit systeem stelt geen flikker voor en is helemaal vastgelopen, men kan niet eens het begin van de lijst absurditeiten die moeten worden opgelost.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, en als iemand nog wat denkt te kunnen zeggen hierover wil ik wel het boek van Amitai Etzioni erbij pakken. De Gulden Regel, beste JP gebruikt het graag als referentiemateriaal. Staat achter me in de boekenkast. Alles over normen en waarden, vrij- en striktheid wat betreft regels. 't Is een soort van politiek correct lullen voor beginners en tevens een vrij accurate beschrijving van de samenleving. jammer dat Balkie er nooit op is gekomen om 'Politiek voor Gevorderen' te gaan lezen.. Mij part politiek correcte corrigerende tikken voor iedereen in de tweede kamer. <3 Wat nu trouwens goed te zien is, is het kikker in de pan principe. Stel je gooit een kikker in een hete pan water, die springt er meteen uit en begint te loeien als sirene, bij wijze van spreken. Stel je doet de kikker in een pan water die op kamertemperatuur is dan zal ie vrij weinig doen. Zet het gas hoog aan en hij zal niet eens merken dat de temperatuur stijgt en hij uiteindelijk dood kookt. Hetzelfde gebeurt in de politiek, in plaats van ons in te verdrinken in regels worden ze beetje bij beetje ingevoerd zonder dat we argwaan krijgen. Hebben jullie vast wel gehad op school, niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als jij niet gaat stemmen, wat dus betekent dat je je mening en levensfilosofie naar voren brengt, heb je ook helemaal niets te klagen.

    Je ben gewoon dom dat je niet stemt. Als je er zoveel op aan te merken hebt, doe er dan wat mee? Jij en je grote bek?
    Ga dan gewoon de politiek in als je er zoveel over durft te zeggen?

    Je bent gewoon een mietje die teveel op geenstijl zit en daar zn mening vandaan haalt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haphap. <3 Neem je alles serieus wat hier wordt gezegd? De Biechter is zelf trouwens een beetje een fascistje, anderen z'n mening opdringen. Denk daar maar eens over na. Geen Klasse, Geen Stijl en Dumpert zijn mijn ding. GeenStijl lijkt me eerder jouw ding aangezien je er zelf naar verwijst. Sjembek-Anoniempje. En ik heb lekker m'n stembiljet en daar ga ik PVV meestemmen alleen maar om jou te irriteren, waarom? Omdat het kan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. tacogriep..

    .. ik moest er heel even over nadenken..

    .. oké, oké, een half uur.

    hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. correctie: tacohoest

    typen is niet aan mij besteed om 2 uur 's nachts

    BeantwoordenVerwijderen