03-12-2009

#961

Ik ben bang om straks naar huis te gaan.. Dan slaat hij me weer. Gister toen ik geen zin had in seks sloeg hij me zo hard dat ik een paar minuten buiten westen was.. Ik durf niet bij hem weg want ik ben bang voor de gevolgen. Ook zegt hij dat ik een hoer ben omdat ik geen sex met zijn vrienden wil. Dit moet ik van hem om hem terug te betalen omdat hij de eerste maanden voor ons huisje heeft betaald. Ik kan er met niemand over praten. Iedereen vind ons het perfecte koppel, maar onze relatie is alles behalve perfect! Ik ben ook al verliefd geworden op een andere jongen waar ik op het moment ook zwanger van ben. Ik wil het kindje houden.. Maar ben bang dat als mijn vriend erachter komt hij me van de trap gooit zodat ik een miskraam krijg. HELP MIJ!!

6 opmerkingen:

  1. loop weg, vertel het iemand in real life? google maar effe voor tips.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waar is iedereen mee bezig?!
    dit is een serieuze schreeuw om hulp
    en iemand reageert met 'lekker voor je?'
    waar zitten je hersens?
    en aan de biechter:
    je moet hulp in je nabije omgeving zoeken, echt geloof me. je moet dit stoppen voor het niet meer te stoppen is, al lijkt me dat heel moeilijk. zoek desnoods contact met een blijfvanmijnlijf huis, want dit is ernstig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ff een screenshot doormailen naar Mr. Hunk.

    BeantwoordenVerwijderen