29-12-2009

#1343

Je bent nu uit eten. Ik vertelde het aan mn vriendin dat je uit eten ging en ze zei : Oh wat leuk! Alles wat ík voel is : Oh wat kut. Alles doet pijn omdat ik jou zo mis. En omdat we uit een periode komen met ELKE dag weer ruzie. En ik wil zo graag dat we weer ruzieloos zijn. Maar op de een of andere manier voelt alles zo DAMN geforceerd en dat maakt me heeeeeeeeeeeeeeeeelemaal gek. Maar schreeuwende ruzie elke dag dat is niet normaal. Ik wil dat je me op handen draagt en ik weet niet hoe ik je zover krijg. Ik moet zelf ook veranderen want ik ben ook het probleem. Maar ik ben maar een meisje zonder toverkracht.

1 opmerking:

  1. ik krijg "zoek het zelf maar uit" van Doe Maar in m'n hoofd als ik dit berichtje lees.
    niet dat ik wat tegen je heb. maar de tekst van dat liedje gaat wel over een meisje die ook zulke dingen zegt/denkt

    BeantwoordenVerwijderen