29-12-2009

#1341

Ik wil weg uit nederland.

5 opmerkingen:

  1. ik ook! het liefst naar michigan of illinois <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ik ook!
    Daarom wil ik een taalcursus spaans gaan doen (in Spanje uiteraard) en dan als ik klaar ben met school door zuid amerika trekken, voor een jaar ofzo.
    Maargoed, ik wil zoveel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. omg. dat lijkt me leuk ! o:
    en dan machu pichu in peru bezoeken <3
    en de maya tempels in mexico <3
    en braziliaanse festivals bezoeken <3

    ja moet je doen ! (Y)
    is leuk ;a

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja precies! En dan wil ik ook naar paaseiland haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaa<3
    die beelden zijn echt gaaf ! xD

    ik wilde daar op vakantie, maar mn ouders vinden dat maar niks =.=

    BeantwoordenVerwijderen