29-12-2009

#1330

Hoeveel mensen zijn hier nog maagd?

9 opmerkingen:

  1. Dat maakt twee, en als je het wilt weten, ik ben 18 jaartjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ik ben ook 18 (eerste anoniem).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben ook nog maagd en ook nog niet ontgroend/dt (??) en ik 15 en een half haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. veel mensen maken er zo'n drama van enzo "ik wil zo graag ontmaagd worden, anders loop ik achter" dat lijkt de mentaliteit van de meeste mensen te zijn tegenwoordig. maar zelfs als je het niet bewust denkt is er nog zo'n druk omdat mensen er nou eenmaal van uitgaan dat je rond je 16e wordt ontmaagd.
    als jullie ook zoiets hebben, weet dan dat het onzin is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Opzich is het niks nieuws die mentaliteit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 16 is ook wel gemiddeld
    maar 14, 18, het maakt niet uit
    als het maar goed is.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik ook, en nog nooit gezoend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben 20 en nog maagd. En als mensen dat horen kijken ze me altijd heel verbaasd aan :P

    BeantwoordenVerwijderen