29-12-2009

#1349

Ik ben 15 en een half en heb nog nooit gezoend is dat raar?

7 opmerkingen:

  1. Vind ik niet raar hoor.
    Ik was zelf ook een laatbloeier, 17 toen ik werd ontgroend haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nah, en doe maar maagd blijven na aanleiding van berichtje #1330. :'D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mensen doen altijd veels te moeilijk over ontgroening en ontmaagding, met zoiets kan je niet te laat zijn ofzo?
    doen wanneer het goed voelt, en je van iemand houd

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach ik zoende ook pas toen ik 15,9 was.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hahaha 15.9?
    maarja het is totasal niet raar dat je nooit hebt gezoen d, idd gewoon doen als het goed voelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. HAHAHHA LOZERT!!!!! AHAHAHHAA

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik ben 17 en heb nog nooit gezoend.

    BeantwoordenVerwijderen