02-12-2009

#950

Jezus, op dit moment kan iedereen te tering krijgen. vooral mijn ouders. steeds aan het zeiken dat ik niks in huis doe, dat ik werk moet gaan zoeken, dat ik altijd achter de computer zit. ben ik een keer van huis, is het nog niet goed. ik durf nieteens mijn cijfers te laten zien omdat ik dan toch 'straf' krijg. nou bij iemand anders slapen is geen optie, ik heb geen geld. ik mag in de vakantie ook vast niet op vakantie met vrienden. vorig jaar mocht ik ookal niet met mn vriendinnen omdat ik te jong was. nu mag ik op die camping staan, mag ik vast van mijn ouders niet. echt mijn ex kan ook echt de tering krijgen. echt, jezus. dat iemand zoveel kan liegen en dat je er anderhalf jaar later pas achter moet komen. ik wil op dit moment echt heel hard janken en schreeuwen en gewoon bij mn scharrel zijn. maar ik mag niet meer weg van huis, hoe kinderachtig. bleg. wel fijn trouwens om dit van je af te schrijven. I (L) IKBIECHTOP.

2 opmerkingen:

  1. gelijk heb je
    gooi het er maar uit hoor
    heerlijk is dat
    dan ben je er een beetje van af
    en wat je verhaal betreft:
    ik weet hoe je je voelt en sterkte
    lotsofit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik herken het wel een beetje.
    je bent gewoon aan het puberen

    BeantwoordenVerwijderen