14-12-2009

#1192

Ik heb een hekel aan mensen die van die Hitler-grappen maken.

6 opmerkingen:

  1. ja ik eerst ook. maar bijna iedereen maakt ze, dus ben het een beetje gewend geraakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als het heel grappig is vind ik het niet zo erg. Jodengrappen daarentegen zijn niet leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. teveel jodengrappen en bier naar buiten! 6 maanden ban!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jodenkoeken met chocola erop is gewoon de kanker van de samenleving, wie doet dat nou? 'tzelfde Geldt voor blanke negerzoenen, die tegenwoordig niet eens meer negerzoenen mogen heten aangezien ze zwart zijn??

    BeantwoordenVerwijderen
  5. waarom ging hitler dood? hij stikte in een jodenkoek!!

    waarom pleegde hitler zelfmoord? hij kon de gasrekening niet meer betalen

    ik ben echt Enorm flauw, maar ik moest bij deze twee toch wel lachen.

    BeantwoordenVerwijderen