13-12-2009

#1151

IK WAS NIET DOOR BIJ X FACTOR, SUKKELS!

6 opmerkingen:

  1. Omdat je niet kon zingen of omdat je te 'gewoon' was?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. weet ik veel
    er waren echt zoveel niet door die goed waren
    dusja
    en ik was ook goed vond ik
    ze weten niet wat ze missen
    maarja dit heb ik weer meegemaakt
    weet ik dat talentenjachten kansloos zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je wel door was, waren ze dan niet kansloos?
    ik vind talentjachten sowieso kansloos. Ik vind dat 95% van de deelnemers niet eens het talent heeft om beroemd te worden. Als je echt goed kan zingen moet je ook je eigen teksten schrijven en je eigen muziek regelen. En dan heb je ook helemaal geen talentenshow nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mensen van talentenjachten zijn eendagsvliegen

    BeantwoordenVerwijderen