09-12-2009

#1095

Gister een gloednieuwe HTC Pro UltraTouchDeluxeMiniMocroMooiboyEdition naast me gevonden in de bus toen ik naar huis ging. Ding bekeken, of ie uitkon zodat ik niet door de rechtmatige eigenaar plotseling gebeld kon worden, batterij leek dood te zijn. Toen de telefoon in m'n jaszak gestopt, blij dat ik een nieuwe telefoon had aangezien ik hard toe ben aan een nieuwe. Hoopte wel dat het van één of ander naar ettertje was zodat ik geen schuldgevoel zou krijgen. Kwam die jongen de bus bij het Saxion instappen om even die telefoon te zoeken, uitermate lange en tenger figuur met blond half lang haar begon te zoeken rond de plek waar ik zat. Heb het mobieltje uit schaamte niet uit m'n jaszak te halen. Werd later gebeld nadat ie uitstapte maar de trilfunctie was niet eens hoorbaar, toen ik uit was gestapte bij het station en gekeken wie gebeld had: School. Ik snapte dat hele ding niet maar het lukte uiteindelijk om terug te bellen en afspreken dat ik even zou wachten op het station, 5 minuten later was ie er. Wel blij dat ik me niet slecht voel, zou sowieso gebeuren aangezien het geen blingblingfiguur met bontkraag.

Had ik maar schijt aan m'n geweten, goddamn you karma.

5 opmerkingen:

  1. ik heb een keer bijna hetzelfde meegemaakt met een portemonee vol briefjes van 10 en 20 euro. Op zo'n moment wens ik ook wel eens dat ik geen geweten heb. maar ik had me zo schuldig gevoeld als ikde portemonee niet terug had gegeven

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedzo, karma zal je belonen <3.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb een keer 10 gulden gevonden tussen de spekjes.
    Maar die heb ik lekker wel gehouden <3
    Verder vind ik nooit iets van waarde. Maar ik zou zoiets als een telefoon/portemonnee wel terug geven hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel voor mijn mobieltje ;) Vind het erg fijn dat je hem toch hebt terug gegeven. Grappig dat je elkaar zo tegen kunt komen via blogspot!

    BeantwoordenVerwijderen