05-12-2009

#1008

Ik vind top gear leuk (en ik ben een meisje haha).

7 opmerkingen:

  1. Geeft niet hoor. Ik ben een jongen en ik houd er niet van.
    Dus we compenseren elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha ikvindtopgearookleukhoor(:

    nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach ik houd van mannenkleren
    haha
    Niets van aan trekken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wel aan trekken want het staat je leuk. en anders loop je er ook zo koud bij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. sowieso
    ik denk niet dat er echt complete 'jongensdingen' of andersom zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik (meisje) ook,
    en nog steeds ken ik geen één auto.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik eigenlijk wel. Een soort van. Als je een model zegt weet ik bijna altijd wel het merk haha. Alleen ik weet dan niet hoe de auto eruit ziet.

    BeantwoordenVerwijderen