12-02-2010

#1897

Mam, las jij maar ik biecht op (want dit is naar jou gericht), dan kijk je misschien door mijn glimlach heen. Dan heb je door dat de boterhammen die ik naar boven neem niet worden opgegeten. Misschien zie je me dan voor 1 keer.

Zus heeft de afvoer verstopt gekotst, hard hield ik vol dat ik niet de schuldige was. Maar ik spuug nog steeds. Mama, mijn bmi zakt naar 15, valt dit niet op? Zie je het niet? Waarom gaat altijd alles om mijn zus? Waarom negeer je me altijd als zij er is?

Waarom hou je niet even veel van mij?

Waarom gaat zij wel naar een kliniek en ga je Dimence in en Dimence uit voor haar terwijl je het goed vindt dat ik mezelf uithonger omdat ik geen hulp wil? Welke anorect wil nu hulp mama? Soms probeer ik met je te praten en probeer ik dingen te vertellen.

Ik krijg het nooit over mijn lippen maar ik ben moe mama. Ik wil niet meer vechten. Ik wil gewoon een arm om me heen. Horen dat alles goed komt. Alsjeblieft ik heb je nodig.

2 opmerkingen: