11-02-2010

#1881

Hallo, ik kom opbiechten, ik keek namelijk op deze site en zag al die namen dus dacht ik: kom, ik reageer me ook even af.

Martine, je bent lelijk en dat zou iets te maken hebben met de allstars die je niet aan je voeten, maar aan je handen draagt

Bob, je bent kut en je weet te veel ik vergelijk je brein maar even met de twin towers: ooit glorieus en gigantisch, maar vergankelijk en kan door 1 knal in mekaar zakken

Els, ik hou van je, of je nou wil of niet maar helaas, je bent een hoer.

Merle. je faket je eetstoornis, ik kots van je.

Peter, je blog is echt zwaar, zwaar kut en een slechte rip off van die blog waarop je al je gedachten kan zetten, of hoe heet dat, ja twitter

Mireille, je bent een slechte vriendin je laat me altijd zitten en voelt je beter dan ik.

Gert-Jan, je bent gewoon een lul.

Ik bedank jullie vriendelijk voor het luisteren naar mijn ellende, en ik denk dat ik de bedoeling van deze site nu zeker door heb.

5 opmerkingen:

  1. Hardste biecht ever, maar eigenlijk niet de bedoeling van deze site, we hebben hem verkankerd en klaarblijkelijk het verkeerde voorbeeld gegeven. Hiervoor onze excuses aan mogelijk verwarde bezoekers en een teleurgestelde beheerder genaamd Anneke. Dikke schwaffel met veel liefs uit Demtah. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Merle laat je duidelijk boulimisch gedrag vertonen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat weet ik
    Daar ging het juist om, haha

    BeantwoordenVerwijderen