10-02-2010

#1876

M, Je bent zielig.. en F, Jij al helemaal....

10 opmerkingen:

  1. is dit wat ik denk dat het is?
    in dat geval ben ik er niet mee eens
    maar ga gerust je gang
    en onderbouw je mening.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oeh een F word aangevallen.
    ben ik het?:'d

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dus niet Fej? :) Lijkt me niet, everybody loves Fej, en hij's een hij dus geen hoer, hoogstens een Gigolo. :Q

    BeantwoordenVerwijderen
  4. m is toch geen miriam? haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. o dat scheelt weer :']
    het zal wel over mensen gaan die ik totaal niet ken dan;p

    BeantwoordenVerwijderen
  6. waarom toch steeds afkortingen of 1 letter
    dan kan het over iedereen gaan
    misschien voelen mensen zich dan aangesproken..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Omdat mensen stiekem zeer egocentrisch en onzeker zijn. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En omdat de dingen op deze site zo algemeen zijn dat het in iedere context kan worden geplaatst, elke Biecht lijkt daardoor over jou te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen