01-02-2010

#1800

Ik ben pro-ana.

8 opmerkingen:

  1. maar is ana ook pro-jou?
    het is zo zonde van een leven

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niets nieuws.

    Zeker weer zo'n pro ana die 2 repen chocolade naar binnen werkt op school in de pauze en dan naar de wc vlucht er verwoed probeert het eruit te kotsen om er vervolgens achter te komen dat chocolade moeilijk te kotsen is. Dan met ogen vol tranen terug gaan naar vriendinnen met 2 vingertjes vol speeksel en janken dat je dik en zielig bent en boe fucking hoe wat heb je het moeilijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik gebruik foto's van joden uit concentratie kampen als thinspiration.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik gebruik Scarlet van proud2bme

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou ik ga toch liever voor baby negertjes uit 3de wereldlanden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je hebt ana, ana kun je gelukkig nooit zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik heb zin in slagroomsoezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. pro ana zijn
    krijg ik een rouwkaart als je jezelf doodgehongert hebt ?
    denk ook even aan je omgeving ofzo
    egoist

    BeantwoordenVerwijderen