12-10-2009

#447

Ik heb een paprika als huisdier en ze heet trutje.

20 opmerkingen:

  1. mijne heet Ferdinand. misschien kunnen we ze koppelen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee want als trutje dan zwanger is sterft ze bij de bevalling want dan eet de vaderpaprika haar op dat weet je toch wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. maar Ferdinand is gecastreerd! duh.. anders zou ik door het hele huis paprikazaad hebben liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je weet echt niks af van paprika's als huisdieren hebben he? Je kan een paprika niet castreren want als je een paprika castreerd dan snij je het steeltje eraf en dan gaat ie dood. En paprika's rukken zich trouwens ook niet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kan hem het beste halen bij de kas, daar heeft ie nog het beste humeur, als je hem haalt bij de supermarkt heeft ie al een heleboel kwellingen moeten ondergaan dus bij de kas is het beste :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. thanks!
    iemand een goede suggestie voor de naam?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vond kutvocht wel leuk?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oja en welke kleur zal ik nemen?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Rood, die hebben de meeste passie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat weet jij nou weer af van paprika's?
    groene worden het snelst ziek.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik ben jarenlang paprika-teler geweest in zuid-spanje
    hallo?
    de rooie hebben trouwens eerder last van haaruitval, maar net wat je wil

    BeantwoordenVerwijderen
  12. paprika's hebben geen haar loser

    BeantwoordenVerwijderen